Jump to content
IGNORERAD

Ryssar


Rave on

Recommended Posts

Är det inte komiskt hur dessa ryssar pratar ryska med thailändarna och ser det som en självklarhet att de ska förstå. Ännu mer komiskt är det att många av dom har t-shorts med brittisk eller amerikansk flagg fast de vägrar prata engelska.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Rave on

    11

  • Khemmarat

    10

  • Sam sip sam

    8

  • 1609offe

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Är det inte komiskt hur dessa ryssar pratar ryska med thailändarna och ser det som en självklarhet att de ska förstå. Ännu mer komiskt är det att många av dom har t-shorts med brittisk eller amerikansk flagg fast de vägrar prata engelska.

Ja det är märkligt hur många ryssar beter sig.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte komiskt hur dessa ryssar pratar ryska med thailändarna och ser det som en självklarhet att de ska förstå. Ännu mer komiskt är det att många av dom har t-shorts med brittisk eller amerikansk flagg fast de vägrar prata engelska.

 

Bara att konstatera att de inte bryr sig, stolt och idi*tiskt folkslag!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest bangkokkille

Är det inte komiskt hur dessa ryssar pratar ryska med thailändarna och ser det som en självklarhet att de ska förstå. Ännu mer komiskt är det att många av dom har t-shorts med brittisk eller amerikansk flagg fast de vägrar prata engelska.

Man ska väl ändå var glad att dom har t-shirt på sig, hur trevligt är det att sitta på en restaurang och se en smällfet person sitta utan t-shirt? :heat:

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska väl ändå var glad att dom har t-shirt på sig, hur trevligt är det att sitta på en restaurang och se en smällfet person sitta utan t-shirt? :heat:

 

Smällfet eller inte, lika vidrigt med icke smällfeta som inte fattar att man tar på sig kläder när man lämnar stranden, och det är ju inte bara synonymt med ryssar tyvärr!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte komiskt hur dessa ryssar pratar ryska med thailändarna och ser det som en självklarhet att de ska förstå. Ännu mer komiskt är det att många av dom har t-shorts med brittisk eller amerikansk flagg fast de vägrar prata engelska.

Jag har stött på hur många ryssar som helst under mina promenader i Pattaya under årens lopp, men jag har varken haft tid till att kolla upp eller ens bry mig i hur dom klär sig eller konverserar med thailändare. Det finns ju så mycket annat att ägna sin uppmärksamhet på. :)

 

Humorlöse Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska väl ändå var glad att dom har t-shirt på sig, hur trevligt är det att sitta på en restaurang och se en smällfet person sitta utan t-shirt? :heat:

 

Eller som senast när vi sitter och käkar på Beefeater - en ensam kille (amerikanare visade det sej senare) kommer in och slår sej ner vid ett bord som han har blivit tillvisad.

Det första han gör efter att ha satt sej är att ta av sej skorna. Därefter tar han upp först den ena skon på bordet och sen den andra och börjar putsa med pappersservetterna som finns på varje bord.

 

Ungefär i samma klass som naken överkropp på krogen.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller som senast när vi sitter och käkar på Beefeater - en ensam kille (amerikanare visade det sej senare) kommer in och slår sej ner vid ett bord som han har blivit tillvisad.

Det första han gör efter att ha satt sej är att ta av sej skorna. Därefter tar han upp först den ena skon på bordet och sen den andra och börjar putsa med pappersservetterna som finns på varje bord.

 

Ungefär i samma klass som naken överkropp på krogen.

 

Ja Jänkarna har inte mycket mer hyfs än Ryssarna. Nu menar jag fattigryssarna och Amerikanska red neck's som oftast frekventerar Pattis.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte komiskt hur dessa ryssar pratar ryska med thailändarna och ser det som en självklarhet att de ska förstå. Ännu mer komiskt är det att många av dom har t-shorts med brittisk eller amerikansk flagg fast de vägrar prata engelska.

 

Ingen större skillnad mot hur det var med Tyskarna tidigare. Fast, de hade oftast Engelska eller Amerikanska fotbollströjor på sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har stött på hur många ryssar som helst under mina promenader i Pattaya under årens lopp, men jag har varken haft tid till att kolla upp eller ens bry mig i hur dom klär sig eller konverserar med thailändare. Det finns ju så mycket annat att ägna sin uppmärksamhet på. :)

 

Humorlöse Fritz..

 

Jag finner stort nöje i att sitta med en kopp kaffe eller en öl nånstans i Pattis och kolla alla olika typer som passerar. :)

 

Humorbegåvade Jive.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Dags för PK-pekpinnen och säga att jag brukar träffa ganska många trevliga ryssar i Pattaya. Amerikanare har jag flera goda vänner, några av dem har lite lätt rasistiska åsikter, flera av dem röker för mycket men de flesta är trevliga.

Jag kommer ihåg när man började resa med sina föräldrar och hur de ojade sig om att tyskarna var högljudda och ouppfostrade (enligt deras tumstock).  

Jo jag kan också retat mig på en del ryssar men att drista mig till dra dem över en kam har jag träffat för många trevliga för att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läge att köpa T-shirt med text Job tvojemai Helst på ryska 

Offe

Den enda ryska svordomen jag kan.

Lärde mig den från böckerna av Sven Hassel, sovjetsoldaterna hette alla Ivan Stinkanovitj!

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt det "hatet" mot ryssar som jag läser om här , har själv många ryska vänner

och har varit i Ryssland ett antal gånger. Min personliga uppfattning av Ryssland och

dess invånare är att det/dom har många likheter med Thailand. Tex gubbarna super

och kvinnorna håller igång landet med båda hårt arbete och  omtanke för familjen.

Att de (kvinnorna) i båda länderna är en fröjd för ögat är bara ett extra :good:  i kanten.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hatar inte ryssar men kan inte med ett visst beteende. Som häromdan när jag höll på att diskutera med en säljare om vilket simkort jag skulle köpa, då kommer en rysk kvinna och avbryter högjutt på ryska naturligtvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags för PK-pekpinnen och säga att jag brukar träffa ganska många trevliga ryssar i Pattaya. Amerikanare har jag flera goda vänner, några av dem har lite lätt rasistiska åsikter, flera av dem röker för mycket men de flesta är trevliga.

Jag kommer ihåg när man började resa med sina föräldrar och hur de ojade sig om att tyskarna var högljudda och ouppfostrade (enligt deras tumstock).  

Jo jag kan också retat mig på en del ryssar men att drista mig till dra dem över en kam har jag träffat för många trevliga för att göra.

Det är ju det som är så typiskt på MPR när man diskuterar ryssar eller om invandrare att En idi*t blir ett kollektiv. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart slipper vi nog ryssarna i Thailand Den ryska ekonomin är ju inte precis på top  Personligen tycker jag dom kan åka till Sibirien istället 

Link to comment
Dela på andra sajter

Smällfet eller inte, lika vidrigt med icke smällfeta som inte fattar att man tar på sig kläder när man lämnar stranden, och det är ju inte bara synonymt med ryssar tyvärr!

 

det har vi ju sett bevis på här mpr

Mycket märkligt är det

Link to comment
Dela på andra sajter

Snart slipper vi nog ryssarna i Thailand Den ryska ekonomin är ju inte precis på top  Personligen tycker jag dom kan åka till Sibirien istället 

 

Snart kanske du får slå följe ;

 

http://www.expressen.se/nyheter/uppgifter-rysk-ubat-soks-i-skargarden/

 

http://www.expressen.se/nyheter/fler-ryska-attackplan-flogs-in-over-sverige/

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara Putin som spänner musklerna Inte mycket att vara rädd för Mycket snack o lite verkstad 

 

Det får vi hoppas på  "lite verkstad" Ukraina är tyvärr ett exempel på motsatsen

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är sant Ukraina är verklighet  Men han har bara råd att hålla sej på hemmaplan Jag tror aldrig att dom kan bli så stora som dom en gång var 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är ännu tråkigare utveckling när man går på någon nattmarknad eller liknande,

och ser att hälften av skyltarna på borden med pris och info är bara på ryska.

 

Visar man då intresse av någon vara så blir man oftast tilltalad på ryska som det skulle vara helt

självklart att jag förstår det. :fool:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...