skåneljungen Inlagd Januari 29, 2009 Dela Inlagd Januari 29, 2009 Ser att det skall vara en sån i stora staden. Finns det något intresse för att ha en träff i skåne för medlemmarna här nere? Kan vara med och annordna en isåfall. Har Thairestuarang i Kristianstad. Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Januari 30, 2009 Dela Inlagd Januari 30, 2009 Var har du sett att det ska vara det... Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 30, 2009 Dela Inlagd Januari 30, 2009 Vadå Greven? Har du inte sett denna tråd: http://www.maipenrai...landska-tigern/ För övrigt tycker jag det är en utmärkt ide från Skåneljungen! Och det blir väl inga problem att boka bord på hans thairestaurang ;-) Nu tycker jag alla skåningar och från närliggande landskap på forumet ska komma överens om ett datum! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Grevenigrevie Inlagd Januari 30, 2009 Dela Inlagd Januari 30, 2009 Quote Vadå Greven? Har du inte sett denna tråd: http://www.maipenrai...landska-tigern/ För övrigt tycker jag det är en utmärkt ide från Skåneljungen! Och det blir väl inga problem att boka bord på hans thairestaurang ;-) Nu tycker jag alla skåningar och från närliggande landskap på forumet ska komma överens om ett datum! Herr Chang har talat. SORRY SORRY SORRY... Läste ljungens inlägg men tolkade det som att det redan VAR en planerad träff i Skåneland... Var nog ganska så trött när jag nyligen vaknat från skönhetssömnen i soffan... haha Tråden om tigerträffen hade jag inte kollat in eftersom jag inte har möjlighet att åka dit för en träff ändå. Bara Kristianstad är långt att fara iväg för oss, men jag skulle mycket väl kunna bjuda på det om ljungen ställer upp och ordnar någon träff i framtiden... Får ju dock se hur intresset är för detta och hur många som befinner sig i södra Svedala... Mvh Greven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd Januari 30, 2009 Dela Inlagd Januari 30, 2009 Vi kommer! Tycker det är en toppenidé. Av någon anledning så vill inte älsklingen åka till templet i Eslöv, så hon träffar inga nya bekantskaper alls i Landskrona. En träff i Kristianstad skulle avra kul för mig, och bra för älsklingen Kör hårt Skåneljungen Kitung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Januari 30, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2009 Ja finns bara intresset så kör vi. Lite kareoke eller andra hyss kan vi väl hitta på. Och "medlemspriser" kan vi väl oxå fixa denna kväll. Får se här om det finns några som har intresse för en träff Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
islander Inlagd Januari 30, 2009 Dela Inlagd Januari 30, 2009 QuoteFår se här om det finns några som har intresse för en träff Klart det finns intresse! Vet ju att man inte får göra reklam men var ligger den? Kan inte gatnamnen så nämn gärna vilka butiker som finns i närheten..Nu när Rosegarden börjat dränka sin buffe i salt precis som alla de andra kina restaurangerna så behövs nåt nytt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Januari 30, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Januari 30, 2009 Ja jag visste ju att man inte fick göra reklam här. Därför utelämnade jag Namnet. Men om du känner till staden lite så ligger den mitt emot Grands nattklubbs entré. Och granne med Resebyrån på norr. Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Nåt datum på gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Jag kan väl aldrig tänka mej att det skulle stöta någon om du skriver ut namnet på restaurangen där det ska bli en medlemsträff. Thailändska Tigern har ju en egen tråd och det finns bra många fler thaikrogar i Fjollträsk än i Kristianstad. När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Januari 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2009 Ska bli en träff skriver du.. Ja det vet jag inte. Därför hör jag efter om det finns intresse för en. Och OM det finns det så ordnar jag gärna en trevlig kväll. Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Januari 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2009 Här är några datum som skulle funka bra för mig. 28/ 2 7 / 3 Kom igen nu så får vi se hur många som hakar på. Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Nån gång i april? När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
islander Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Quote28/ 2 7 / 3 Kom igen nu så får vi se hur många som hakar på. Det är väl bara att sätta ett datum så får vi se var det leder, jag har ju barn så det hänger på "barnvakten" om nu inte de ska följa med. En del är ju kanske i Thailand just nu. Där är ju påsken i april... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Vi kommer till Sverige till 1/3, har lite att styra med i Fjollträsk och flyttar sen till Kristianstad lagom till 1/4, om Gud vill och brallorna håller. Men det går väl an att ha mer än en träff i värsta fall? När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zimmerman Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Trevligt Skåneljungen. Vi kommer. Invänta gärna Matte! Zimmerman och Mangkorn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
islander Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 QuoteTrevligt Skåneljungen. Vi kommer. Invänta gärna Matte! Zimmerman och Mangkorn Då är väl även Joakim tillbaka, han skulle visst kolla på Rod Stewart i Bangkok i början av mars.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Självklart får Skåneljungen skriva namnet på sitt ställe och hur man tar sig dit om det det ska bli medlemsträff där. Thailändska Tigern har ju som sagt redan fått en hel del gratisreklam. Och som matte skriver, varför inte planera för en träff framåt sommaren också? Kanske kommer fler långväga besökare då... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Januari 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2009 Då sätter jag ett spikat datum nu då. Så får ni skriva om ni vill och om det passar. Det blir Lördagen den 7 Mars För sedan i April kommer jag ändå att köra en Song kran fest för alla som vill. För allt Thaifolk eller thailandintresserade. Är det sen så medlemmarna vill ha en större fest till sommaren så ska det väl inte vara några problem. Kanske med en liten sightsing/tipspromenad i den vackra staden och se alla våra sevärdigheter. Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Det låter utmärkt! Och restaurangen heter? När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Januari 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Januari 31, 2009 Det kommer en utförlig vägbeskrivning här sen. Med karta om jag lyckas lägga in det. Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
islander Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 QuoteDå sätter jag ett spikat datum nu då. Så får ni skriva om ni vill och om det passar. För sedan i April kommer jag ändå att köra en Song kran fest för alla som vill. För allt Thaifolk eller thailandintresserade.[/] Det låter bra... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Tjena Matte. Ska du flytta från Fjollträsk till Byhåla. Då får du tjacka en Forrrrd. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Januari 31, 2009 Dela Inlagd Januari 31, 2009 Jag föreslår en träff i Malmö, gärna vid Möllan! Hade varit jättekul att träffa fler MPR'are / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Februari 1, 2009 Dela Inlagd Februari 1, 2009 Släng in en adress, så skall jag se om jag kan ta mej ner till gamla hemtrakter, är ju före detta skåning, från hlm, så det kan vara skoj om det finns möjlighet att besöka gamla grannstan, och få sprouga litta pau de granna sprauget å arpas litta me upplänningarna En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu