Jump to content
IGNORERAD

Nytt Svenskt Muay Thai Gym i Rayong.


Tommy

Recommended Posts

Hej alla glada!

 

En god vän och nästan granne här i Partille har startat ett Muay Thai Gym på Suan Son beach i Rayong.

 

Han heter Sammy, och är en kul prick som tränar själv och satsar hårt på sitt nya Gym med boende 2-300 meter från stranden Suan son.

 

Förutom Thaiboxning finns där ett vanligt Gym, bra om nån vill träna lite under sin Thailandsvistelse, skall tydligen ha bra kvalité på redskapen, det mesta är importerat.

 

Sammy har 8 lägenheter till uthyrning vid Gymmet, helt nytt och väldigt fräscht.

 

Kolla gärna https://www.facebook.com/suansonmuaythai händer saker hela tiden, och ni kan se lite om personal osv.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Har han någon hemsida med priser samt lite mer info ang. lägenheter, träningspass etc. om man skall stanna

under en månad.

Är han svensk eller thailändare ?

 

Med vänlig hälsning

 

Amatören

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är svensk och har en Kanadensare som jobbar med honom när han inte är på plats.

Sammy har ett jobb att sköta här i Sverige också.

Hemsida, vet inte, står det inget på deras Facebook sida?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Tommy

 

Såg ditt inlägg på deras hemsida om du får fram lite info och

någon mailadress till dem får du gärna bifoga det till mig.

 

Jag skickar ner min styvson samt några av hans kamrater

varje år för en månads träningsläger på sommaren, så detta

skulle kunna vara ett alternativ för nästa års resa.

 

Med vänlig hälsning

 

Amatören

Link to comment
Dela på andra sajter

Om inte annat kan jag ju fråga honom, han kommer till Sverige strax igen.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...