Jump to content
IGNORERAD

Vart är det bästa stället att fira nyår i Pattaya med omnejd?


FalangDao

Recommended Posts

Vi är ett gäng polare nere och undrar vart fan är det bästa stället att vara på nyår om man vill ha lite mat, fest, brudar och se mycket fyrverkerier vid 12-slaget?

 

:54:  :17:  :party1:

Link to comment
Dela på andra sajter

På hotellrummet för säkerhets skull, är du utomhus ta då på dig rejäla boots och kläder för folk bryr sig inte var de slänger sina smällare och det är ju inte några kinapuff de använder.

 

Har varit ute en gång i Pattaya på nyårsafton, aldrig mer.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för de givande svaret. 

 

Vi har alla vart här förr på nyår, i år har vi ingen lust att fira med folket nere på gatan utan har tänkt oss något hustak kanske med restaurang/bar och ev lite brudar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

På hotellrummet för säkerhets skull, är du utomhus ta då på dig rejäla boots och kläder för folk bryr sig inte var de slänger sina smällare och det är ju inte några kinapuff de använder.

 

Har varit ute en gång i Pattaya på nyårsafton, aldrig mer.

Samma här, vid 12-slaget gick jag upp på hotellrummet en halvtimma så det fick lugna ner sig lite.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Falangdao,

Hyr en fin båt, ha ett jätteparty där.

Puss

Erkki

 

 

Hej Erkki.

 

Är du här på nyår och vill du vara med på en båt? Varför har aldrig jag tänkt på den ideén? :) (första och enda vettiga svaret i tråden, än så länge) Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Erkki.

Är du här på nyår och vill du vara med på en båt? Varför har aldrig jag tänkt på den ideén? :) (första och enda vettiga svaret i tråden, än så länge) Tack!

Googla på denna båt75f0ece59dbc29501cedb3b9db564bdd.jpg
Link to comment
Dela på andra sajter

Boka bord på något av de hotell med terass, som ligger längs beachroad, har kompisar som brukar göra detta.

Verkar vara lyckat, för dom gör om det år efter år..

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Jag är kanske i Thailand nyår, men den firas i byn.

Gillar inte Pattis just den dagen...

Men om jag är där någon annan dag så skickar jag ett PM så vi kanske kan ta en grogg eller två...

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Hej Erkki.

 

Är du här på nyår och vill du vara med på en båt? Varför har aldrig jag tänkt på den ideén? :) (första och enda vettiga svaret i tråden, än så länge) Tack!

Ja så är det hittar ni ingen båt (kan va uppbokade) så tänds fyrverkerierna i södra pattis rätt igenom Walking  ute vid piren Men va ute i god tid och boka nåt för det blir väldigt knökat

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni kan ju också boka ett VIP VIP "rum" på typ Insomnia och smöra personalen redigt med bahtingar för att förse er med "free flow of wine and ladies with bad reputation..."

Har lite svårt för det där med båt, tycker man blir "fast" på något sett...

 

Sägas skall så har jag inte firat jul i Pattaya sedan slutet av 80-talet och då sköt jag en racket rakt i nyllet på en förskräckt arab, antar att det är preskriberat nu så alla presumtiva självmordsbombare som vill ta med mig till kingdom come pga detta, get over it...

 

Eller varför inte skita i Pattaya i år och fira i BKK, så skall du se hur man firar "riktig" nyår?

 

Nej, nu har jag det, fira i Isaan :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med ovan här att med båt så blir man lite fast. Men hörde igår om en båt som ja tror går från Naklua och åker sakta längs med stranden fram och tillbaka.

Denna båt kostar 2000/skalle ink mat och dryck, tjejer med korttidsrum finns ombord. Någon som känner till denna båten och finns det någon hemsida kanske?

 

Annars så är det takterasser som vi är ute efter tror jag, frågan är bara vilka som har det och vilken som är bäst??

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med ovan här att med båt så blir man lite fast. Men hörde igår om en båt som ja tror går från Naklua och åker sakta längs med stranden fram och tillbaka.

Denna båt kostar 2000/skalle ink mat och dryck, tjejer med korttidsrum finns ombord. Någon som känner till denna båten och finns det någon hemsida kanske?

 

Annars så är det takterasser som vi är ute efter tror jag, frågan är bara vilka som har det och vilken som är bäst??

Tja,

Har inte hört om en sådan båt, men nu fick man ju lust att vara på just den båten...

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Sist jag firade nyår så slängde jag mig under ett bord när en raket kom farandes.

Det var visserligen på phi phi men det var många raketer som flög i backen och briserade.

Då talar vi inte om våra små puffar.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...