Jump to content
IGNORERAD

När åker ni till Thailand nästa gång?


soi cowboy

Recommended Posts

andrejsdenruskige
23 minuter sedan, skrev swedenfarang:

Han har redan blåst av och avbokat sin "resa". :)

Vad är det för skitsnack. 
Man behöver ju inte vara där fysiskt för att vara där. Håller ju med internet. 
då är det ju dessutom ofantligt korkat att slänga pengar på en biljett dessutom. 
 

Se och lär från mästerekonomen BTT

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 7,4k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    257

  • måne

    184

  • Sam sip sam

    176

  • Kenneth4618

    166

  • 3 veckor senare...
Abercrombie

5 februari 2021 med Qatar. Japp, har redan bokat, passar på när folk tvekar pga Corona. Och jag behöver något att se fram emot.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Om 29 dagar 

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit där nu i ca 40 min. Under tiden då jag har tränat på min dyra klädhängare ( crosstrainern ) så körde jag en uppgraderad BTT resa genom att kolla på youtube och Phukets alla beacher på tv,n.

Kan verkligen rekommenderas.

 

 

C;D

som spädde på suget efter lite beachlife något förjäkligt 

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker Fredag den 13:e Mars med KLM från Landvetter.

 

3,5 år sedan förra Thailandsresan så jag får nog erkänna att jag längtar lite.

 

MVH

Nutteman

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

blev 24 dec. till 15 feb. med thai den här gången med lite rabatt blev priset 5194 kronor bara att hoppas att Corona är över då

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

2023 i februari inplanerat nu.

 

Först blir det Rom nästa sommar och Italien- Schweiz i EM fotbollen om inte coronaviruset stoppar det med

 

BTT

 

 

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

2023 i februari inplanerat nu.

 

Först blir det Rom nästa sommar och Italien- Schweiz i EM fotbollen om inte coronaviruset stoppar det med

 

BTT

 

 

Ibland är du bara tröttsam.

Du har varit lite roligare ett tag nu, fall inte tillbaka i gamla mytomanspår...

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev broder tuk tuk:

2023 i februari inplanerat nu.

 

Först blir det Rom nästa sommar och Italien- Schweiz i EM fotbollen om inte coronaviruset stoppar det med

 

BTT

 

 

Skriv en notis om det och förvara på säkert ställe så du inte kommer upp med ett annat datum nästa gång du fabulerar.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev koppar55:

Glöm att resa hit inom överskådlig tid.

Hur kan en svensk fått ett Covi-19 intyg som utfärdas senast 72 timmar innan avgång?

Bara en tidsfråga innan Thai Airways ställer in alla avgångar till/från Sverige. 

(Om nu detta gäller eller kommer att dementeras / ändras)😀

 

https://www.khaosodenglish.com/news/crimecourtscalamity/2020/03/19/govt-refutes-govts-order-requiring-travelers-to-present-virus-certificate/

Ändrades av gst
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
5 minuter sedan, skrev koppar55:

Ja, vad säger man.

Ska inte posta något mer som rör resor och gällande regler i Thailand.

 

Vad som annonseras kl 09:00 gäller inte vid lunchtid.😣

TIT  😉

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev soi covboy:

blev 24 dec. till 15 feb. med thai den här gången med lite rabatt blev priset 5194 kronor bara att hoppas att Corona är över då

Hur får man tag i de priset med Thai dessa datum?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, skrev koppar55:

Glöm att resa hit inom överskådlig tid.

Hur kan en svensk fått ett Covi-19 intyg som utfärdas senast 72 timmar innan avgång?

Bara en tidsfråga innan Thai Airways ställer in alla avgångar till/från Sverige. 

(Om nu detta gäller eller kommer att dementeras / ändras)😀

 

 

 

3 timmar sedan, skrev gst:

Jag ser en marknad för (till exempel) Polska läkare att ta sej till Sverige och öppna "Kliniker" som inte gör något annat än att utfärda friskhetsintyg, svenska läkare lär ha nog med jobb ändå ett tag framöver...

 

Eller varför inte skriva ett eget intyg, finns nog nån bra mall att ladda ner på nätet?

Hur tusan skall en tullsnubbe i Thailand kunna verifiera att intyget faktiskt kommer från en läkare???

 

Försäkringsbiten är väl OK, eller har er normalahemförsäkringen nån gräns?

 

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev Tommy:

Eller varför inte skriva ett eget intyg, finns nog nån bra mall att ladda ner på nätet?

Hur tusan skall en tullsnubbe i Thailand kunna verifiera att intyget faktiskt kommer från en läkare???

Ja mallen finns ju redan, bara o beställa en stämpel sen är det ju klart.
Faktiskt tänkt tanken.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Soengsang:

Ja mallen finns ju redan, bara o beställa en stämpel sen är det ju klart.
Faktiskt tänkt tanken.

Ja det är nog inte svårt att förfalska om man vågar. Läste dock någonstans att det var rätt höga straff på det om det framkom. Sedan ska man väl visa upp det vid incheckning på ARN om det blir verklighet och dom lär väl i alla fall ha ett hum om och vart man kan få tag i ett sånt intyg. Enligt min tidigare lilla miniundersökning var det i Sverige bara på sjukhus.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mankan:

Ja det är nog inte svårt att förfalska om man vågar. Läste dock någonstans att det var rätt höga straff på det om det framkom. Sedan ska man väl visa upp det vid incheckning på ARN om det blir verklighet och dom lär väl i alla fall ha ett hum om och vart man kan få tag i ett sånt intyg. Enligt min tidigare lilla miniundersökning var det i Sverige bara på sjukhus.

Skickade in denna länk i annan tråd och det är flygbolaget som har ansvaret och de lär inte vilja pröjsa höga böter, de är fattiga nog nu.
https://thethaiger.com/coronavirus/visitors-from-15-locations-must-show-health-certificates-insurance-before-boarding-flights-to-Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Även här pratar de om att hälsointyg krävs.

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
1 minut sedan, skrev conservator:

Aningen klyschigt!

och?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Precis nyss, skrev conservator:

Niente, bara en tanke!

WOW

Tänkte du själv eller fick du hjälp?

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator
4 minuter sedan, skrev Kenneth4618:

WOW

Tänkte du själv eller fick du hjälp?

Det klarar jag bra själv tack! Gör du eller bara klyschor ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...