Jump to content
IGNORERAD

Phuket stänger 02.00


Lars12

Recommended Posts

Nästa efter solstolarna är att nattlivet stänger 02.00 , barer och nattklubbar ska stänga 02.00

 

Så har det väl varit många gånger tidigare, visste inte ens att de hade öppet längre än 02:00 nu för tiden. :music:

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Ja så har de vart länge!!

 

Men inte i ankeborg :drinks:

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Tråkigt! Man vill ju inte ge upp redan då?!

Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den dom är uppe så dags har börjat festa allt för sent! :)

Man ska köra thaistyle och börja 06:00 så har man 20 timmar på sig innan de stänger :17:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns många svartklubbar på ön som har öppet tills solen går upp men känner man till bara Bangla så e det 02.00 som gäller..

Link to comment
Dela på andra sajter

 Nu har tydligen polisen och militären löst sin interna konflikt om fördelningen av mutpengarna för "utökat öppenthållande" för barer och nattklubbar för nu är det öppet som vanligt igen. 

Ja i alla fall nästan som vanligt. Ryktet säger att nattklubbarna numere ska stänga 5 i stället för 6, och att samma tid även ska gälla barer (Tidigare 4)

Jag har inga planer på att stanna till 4-6 för att bekräfta stängningstiderna, men nu är det i alla fall fortfarande öppet

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är roligare att dundra igång mitt på dagen med stänkare för att lägga sig i rimlig tid.

Det finns ju underbara morgnar vid havet som åtminstone jag vill uppleva nu förtiden då man har gubbat till sig.

Men det händer att man nattsuddar och då är ju Bangkok stekarstället nr1.Ingen skugga över Ankeborg bör tilläggas.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...