Jump to content
IGNORERAD

Medlemmar i Phoenix GCC kontaktar polisen


GreenValley

Recommended Posts

Då får du nog lägga mig till din lista av moralösa då jag inte känner att jag kan eller vill hålla reda på alla golfbanors eventuella avtalbrott med deras eventuella medlemmar. Därmed vet jag inte heller hur medlemmarnas avtal på Phoenix varit utformade och vilka evetuella brott den nya ägaren begott mot dessa.

 

Nä jag kan inte skylla dej för att ha dålig moral eftersom du inte känner till historien, men här nere är det välkänt och särskilt bland aktiva golfare.

Hög moral är väl dock inte det första man tänker på när man tänker företagarna (golfarrangörena i detta fall) och besökarna i Pattaya.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GreenValley

    6

  • Baa

    5

  • Mankan

    5

  • Jive

    3

Mest aktiva i denna tråd

Nä jag tycker inte heller att man kan kalla det för bakåtsträvande - för djävligt är ett bättre sätt att uttrycka det.

 

Ogiltigförklara gamla medlemmars medlemskap och kräva in ny betalning för nytt medlemskap. Fy fan!

 

Phoenix Gcc borde bojkottas av alla med någorlunda moral!!!

Jag håller med men det är tråkigt att det blivit som det har blivit eftersom banan ligger så bra till geografiskt om man bor i Pattaya/Jomtien.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag håller med men det är tråkigt att det blivit som det har blivit eftersom banan ligger så bra till geografiskt om man bor i Pattaya/Jomtien.

 

Därför är det viktigt att det blir en oppinion här som märks, bojkott och mindre inflöde av pengar till den nye ägaren brukar vara ett bra verktyg i Thailand.

Det är fanimej diskriminerande om de tror att farangerna finner sej i vad skit som helst utan att reagera.

 

Stöd faranggolfen i Thailand och bojkotta Phoenix tills de backar!

Kan den ena golfklubben göra såhär, så kan flera.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Får bli minigolf då pensionen infinner sig :good:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har gjort min golfresa i Thailand. För bättre ställe att spela golf kan jag inte tänka mig. Började i slutet av 90 i Phuket. Spelade många banor där. När priserna åkte upp fortsatte jag till Hua Hin. Väldigt bra golf och billigt. Betalade 800 bath för grennfeen på banan i stan . Där changen var så jävla billig. Spelade många bannor i området. Sedan flytt till pattis och scandalic. Där Sture skötte allt. Fungerade kanon. När man reste ensam. Många goa skratt och underbara golfbanor. I pattis var det paradiset golf kvinnor och sång. Så jävla härligt.  Nu blir det golf uppe i Udon med Farbror Baa. Med helt annan inriktning. Nu spelar man för glädjen att få skjuta lite.

 

Golf för mig i Thailand har varit helt underbart. Det går inte att beskriva utan upplevas

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...