Jump to content
IGNORERAD

Bangkok på nyår


bimmer

Recommended Posts

Tja! Inte ofta jag skriver ngt här, men ialf, jag har planerat att vara i Bangkok mellan den 27dec o 7-10 dagar framåt! Jag firar min 35årsdag på nyårsafton, så tänkte kolla om det fanns ngn dryckesbroder som man kunde umgås lite med då! Letar även efter ett hyfsat hotell, gärna nära sukhumvit, typ asoke! Krav är pool o lite högre standard.. Maxpris 5000 baht natten! (Lyxar till det lite nu när man fyller jämt o så) Hade vart jävligt gött o sitta på nån fet takterrass o fira in nyåret på:):)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    13

  • bimmer

    8

  • Khemmarat

    5

  • micke isaan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tja! Inte ofta jag skriver ngt här, men ialf, jag har planerat att vara i Bangkok mellan den 27dec o 7-10 dagar framåt! Jag firar min 35årsdag på nyårsafton, så tänkte kolla om det fanns ngn dryckesbroder som man kunde umgås lite med då! Letar även efter ett hyfsat hotell, gärna nära sukhumvit, typ asoke! Krav är pool o lite högre standard.. Maxpris 5000 baht natten! (Lyxar till det lite nu när man fyller jämt o så) Hade vart jävligt gött o sitta på nån fet takterrass o fira in nyåret på :):)

Sofitel Bangkok Sukhumvit har hög standard men det kostar nog över 5k över nyår. 

Ligger mellan soi 13-15 om jag inte minns fel

 

Grand Swiss på soi 11 har ju flera mpr:are bott på och ser ut att vara fint, är nog betydligt billigare än Sofitel

Ändrades av mackan33
Link to comment
Dela på andra sajter

Det har jag faktiskt kikat på!! Verkar jävligt vettigt o nära till allt:)

Fan vad seg jag är, syftade på grandswiss hotel:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja! Inte ofta jag skriver ngt här, men ialf, jag har planerat att vara i Bangkok mellan den 27dec o 7-10 dagar framåt! Jag firar min 35årsdag på nyårsafton, så tänkte kolla om det fanns ngn dryckesbroder som man kunde umgås lite med då! Letar även efter ett hyfsat hotell, gärna nära sukhumvit, typ asoke! Krav är pool o lite högre standard.. Maxpris 5000 baht natten! (Lyxar till det lite nu när man fyller jämt o så) Hade vart jävligt gött o sitta på nån fet takterrass o fira in nyåret på :):)

Nja 35 är väl knappast jämt :umnik:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Mermaid såg helt ok ut det med, men swiss är nog mer i min stil tror jag! Funderar på om det är billigare att boka direkt på hotellets hemsida, eller via hotels.com eller liknande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja 35 är väl knappast jämt :umnik:

 

Klart det är, för någon som har gått i den överlägsna svenska skolan :haha:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Mermaid såg helt ok ut det med, men swiss är nog mer i min stil tror jag! Funderar på om det är billigare att boka direkt på hotellets hemsida, eller via hotels.com eller liknande?

Lite bilder från mermaidf6666499cbad58440f9639eac6aedab0.jpg73e2cfa2bca56f9baa4f01f86c5ecec8.jpgc14580501ada348b3516a73bd164783c.jpg07e9d28a4930320b422288d56409453b.jpg61c490544cc51e273e9fb073090743d3.jpg74e842e8fdd2f7368bf2877a0b4ac5c1.jpg3390516d0fef871aa2f0eb82908136fc.jpg
Link to comment
Dela på andra sajter

Lite bilder från mermaidf6666499cbad58440f9639eac6aedab0.jpg73e2cfa2bca56f9baa4f01f86c5ecec8.jpgc14580501ada348b3516a73bd164783c.jpg07e9d28a4930320b422288d56409453b.jpg61c490544cc51e273e9fb073090743d3.jpg74e842e8fdd2f7368bf2877a0b4ac5c1.jpg3390516d0fef871aa2f0eb82908136fc.jpg

Det där badkaret såg ju rätt Nice ut;) Har du bott där själv? Hur var servicen? Hur ser dom på att om man kommer inspringande med div fruntimmer? Hehehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart det är, för någon som har gått i den överlägsna svenska skolan :haha:

Ok, trodde att 35 var ett udda tal, jag hängde väl inte med riktigt på mattelektionerna då antar jag :haha:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där badkaret såg ju rätt Nice ut;) Har du bott där själv? Hur var servicen? Hur ser dom på att om man kommer inspringande med div fruntimmer? Hehehe

jo jag har bott där ,annars kunde jag ju inte veta att det var fantstiskt sköna sängar :good:

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Kan absolut rekommendera Grand Swiss på Soi 11, för 5000b kan du få ett av de lite finare Executive-rummen. Annars gillar jag Adelphi Suites på Soi 8, riktigt rymliga sviter men känns inte riktigt lika lyxigt som Grand Swiss.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja! Inte ofta jag skriver ngt här, men ialf, jag har planerat att vara i Bangkok mellan den 27dec o 7-10 dagar framåt! Jag firar min 35årsdag på nyårsafton, så tänkte kolla om det fanns ngn dryckesbroder som man kunde umgås lite med då! Letar även efter ett hyfsat hotell, gärna nära sukhumvit, typ asoke! Krav är pool o lite högre standard.. Maxpris 5000 baht natten! (Lyxar till det lite nu när man fyller jämt o så) Hade vart jävligt gött o sitta på nån fet takterrass o fira in nyåret på :):)

Finns ju fullt med dryckesdamer i bkk,varför hänga med nån snubbe :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju fullt med dryckesdamer i bkk,varför hänga med nån snubbe :)

Hehehe vet inte riktigt vad jag ska svara på detta haha!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju fullt med dryckesdamer i bkk,varför hänga med nån snubbe :)

Inte alla som är lagd som du  :haha:

 

Som inte har varken ..

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för tipsen:) Har nu bokat rum på Grand swiss:):) ett Grand Executive rum:):) Kostnad ca 38000baht för 7nätter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

jo jag har bott där ,annars kunde jag ju inte veta att det var fantstiskt sköna sängar :good:

Kunde ju varit på bortamatch!

Link to comment
Dela på andra sajter

jo jag har bott där ,annars kunde jag ju inte veta att det var fantstiskt sköna sängar :good:

så sköna att du inte lämnade rummet på flera dagar.

 

nu var jag busig

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehehe vet inte riktigt vad jag ska svara på detta haha!

Va inte blyg nu,så gott som alla här inne har nog betalt för damer nån gång. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

så sköna att du inte lämnade rummet på flera dagar.

nu var jag busig

Stämmer Leifen he he måste utnyttja pengarna ,var ju i väg och fick mig en semla i alla fall8a4cb41e08044ae5691688e8bb74daa5.jpg
Link to comment
Dela på andra sajter

Va inte blyg nu,så gott som alla här inne har nog betalt för damer nån gång. :)

Betala för damen är olagligt i Sverige :)
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...