Jump to content
IGNORERAD

Tim Sharky konfronterar Pattaya Thai Police


Duracell

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    5

  • Soengsang

    5

  • Duracell

    4

  • Nicholas

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jo, han var ju stor och arg...

Han får väl skatta sig lycklig, så länge en liten och "trigger happy" thai polis, inte vill leka med sin 45:a... crazy.gif

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen av er har följt med i detta märker jag. Man kan tycka vad man vill om Tim som person, men inte detta fallet verkar han ha rätt.

Han har postat varje dag i Facebook om detta i en månad och han ger sej inte. Finns tidningsartiklar från Nya Zeeland och Australien om detta bla.

Att orka hålla på som han gör...varför gör man det om man inte är 100% övertygad? Han har i prinicp startat en enmanskrig mot Pattayapolisen.

 

På ett sätt är det han gör modigt, på ett annat dumdristigt. Är intressant att följa faktiskt.

Ändrades av ragson

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen av er har följt med i detta märker jag. Man kan tycka vad man vill om Tim som person, men inte detta fallet verkar han ha rätt.

Han har postat varje dag i Facebook om detta i en månad och han ger sej inte. Finns tidningsartiklar från Nya Zeeland och Australien om detta bla.

Att orka hålla på som han gör...varför gör man det om man inte är 100% övertygad? Han har i prinicp startat en enmanskrig mot Pattayapolisen.

 

På ett sätt är det han gör modigt, på ett annat dumdristigt. Är intressant att följa faktiskt.

Rätt eller fel, men att stå och gapa och skrika som en galning har aldrig gått hem hos nån Thailändare. Om han vill inge respekt i Thailand har han totalt fel metod. Dessutom har han ju redan förlorat sitt "enmanskrig". Sen när vann en farang mot Thailändska polisen? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt eller fel, men att stå och gapa och skrika som en galning har aldrig gått hem hos nån Thailändare. Om han vill inge respekt i Thailand har han totalt fel metod. Dessutom har han ju redan förlorat sitt "enmanskrig". Sen när vann en farang mot Thailändska polisen?

Jag har en kund som är advokat (australiensare) och han vann faktiskt en rättssak mot thai polisen (i Thailand) Han gjorde dock inte som Tim.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en kund som är advokat (australiensare) och han vann faktiskt en rättssak mot thai polisen (i Thailand) Han gjorde dock inte som Tim.

Kan nog vara ett plus om man är advokat. Antar att han framförde sin sakframställan i normal samtalston och inte stog och gapade med för trångt linne, shorts och flipflops.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har säkert rätt i det han påstår men det är priset man får betala när man ägnar sig åt tvivelaktiga affärer.

En vanlig hederlig snubbe med en massa stålar råkar knappast ut för något sådant.

 

I snitt så har "hederliga snubbar" mycket mer stålar än kriminella,  samt rutin på att inte drifta dom till bib.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har säkert rätt i det han påstår men det är priset man får betala när man ägnar sig åt tvivelaktiga affärer.

En vanlig hederlig snubbe med en massa stålar råkar knappast ut för något sådant.

 

Vilka "tvivelaktiga affärer" har han gjort och på vilket sätt är han ohederlig?

 

Jag är övertygad om att om det fanns något att slå ner på, så hade BIB inte tvekat en sekund att sy in honom.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vilka "tvivelaktiga affärer" har han gjort och på vilket sätt är han ohederlig?

 

Jag är övertygad om att om det fanns något att slå ner på, så hade BIB inte tvekat en sekund att sy in honom.

 

"From broke-ass street kid to richest gangster on the Gold Coast, I hustled my way to the top by not giving a f***!"

 

 

http://www.timsharky.com/

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Man får väl förmoda att han styr vad som skrivs på hans officiella hemsida http://www.timsharky.com/

 

"In his now second home of Pattaya, Thailand, arguably the world’s biggest brothel,

Tim Sharky Ward has become more of a feature than the ladyboys and hooker bars.

He has literally taken over as the #1 pimp, protecting over 600 girls on the game."

Link to comment
Dela på andra sajter

"From broke-ass street kid to richest gangster on the Gold Coast, I hustled my way to the top by not giving a f***!"

 

 

http://www.timsharky.com/

 

Tack för info!

En konkurrent till BIB alltså.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Som han gapar på och viftar med armarna på polisstationen så kan man ju få intrycket att han är en medlem på MPR ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Som han gapar på och viftar med armarna på polisstationen så kan man ju få intrycket att han är en medlem på MPR wink.png

 

Fritz..

 

Nu var du väl lite orättvis mot dej själv.wink.png

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Med kamera som följer med så undrar jag om det ska göras "bra" TV och visas på bästa sändningstid...

 

Du kan sluta undra. Visst visades på TV här och på bästa sändningstid.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tim har ett australiensiskt TV-team med sig i dagarna för att filma honom i jakten på polisen. Finns mycket att läsa på hans Facebook. Sök på Tim Ward.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...