Jump to content
IGNORERAD

Tim Sharky konfronterar Pattaya Thai Police


Duracell

Recommended Posts

Borgmästarens Son

Man tror man drömmer

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 77
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    5

  • Soengsang

    5

  • Duracell

    4

  • ragson

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Shovel78, on 11 Nov 2014 - 12:48, said:

Kan nog vara ett plus om man är advokat. Antar att han framförde sin sakframställan i normal samtalston och inte stog och gapade med för trångt linne, shorts och flipflops.

 

Pattayas folkdräkt.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ahhh vilken jävla idiiot, hoppas de syr in han och deporterar dåren!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Tim Ward ang skitprat om honom på diverse forum:

 

Lol @ all the Western fags shit talking me on the Pattaya forums.. I don't hang out on shitty pussy forums..
But i have a message for all of you.. Share this on your fucking pussy forums.. You cunts shit talk me behind my back,
but when you see me on the street you want to suck my dick and have a photo.. Weak cunts.. Come talk shit to my face you weak cunts.. Not hiding behind your keyboard..

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Tim Ward ang skitprat om honom på diverse forum:

 

Lol @ all the Western fags shit talking me on the Pattaya forums.. I don't hang out on shitty pussy forums..

But i have a message for all of you.. Share this on your fucking pussy forums.. You cunts shit talk me behind my back,

but when you see me on the street you want to suck my dick and have a photo.. Weak cunts.. Come talk shit to my face you weak cunts.. Not hiding behind your keyboard..

 

Han är säkert snäll innerst inne. :(

 

Men ärligt talat... Det måste vara nåt allvarligt fel på honom.

Normala, vuxna människor beter sig inte sådär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är säkert snäll innerst inne. sad.png

 

Men ärligt talat... Det måste vara nåt allvarligt fel på honom.

Normala, vuxna människor beter sig inte sådär.

 

Har följt han på facebook och han har mer tiillit för hemlösa hundar än människor.

Nån social expert är han då inte verkar det som. Det ligger han i fatet i det här fallet.

Ändå har han massor av följare världen över som är på hans sida.

Intressant knasboll kan man säga? :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Tim Ward ang skitprat om honom på diverse forum:

 

Lol @ all the Western fags shit talking me on the Pattaya forums.. I don't hang out on shitty pussy forums..

But i have a message for all of you.. Share this on your fucking pussy forums.. You cunts shit talk me behind my back,

but when you see me on the street you want to suck my dick and have a photo.. Weak cunts.. Come talk shit to my face you weak cunts.. Not hiding behind your keyboard..

 

Tydligen så bryr sig fånen om div forum ändå?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har följt han på facebook och han har mer tiillit för hemlösa hundar än människor.

Nån social expert är han då inte verkar det som. Det ligger han i fatet i det här fallet.

Ändå har han massor av följare världen över som är på hans sida.

Intressant knasboll kan man säga? smiley.gif

 

Jo, mediakåta knasbollar kan ju vara kul att följa. Själv känner jag att det inte är värt att öda tid på den typen av underhållning. Det finns så mycket annat här i livet som hamnar före på prioriteringslistan.

 

Han har säkert en tragisk historia bakom sig som gjort honom socialt avtrubbad eller så är det en image för att få vara med i media.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som vet på vilken verksamhet han gjort slantar?

 

Bilarna han posar med verkar ju just vara randombilar och inte hans egna, guldet kanske bara är kattguld?

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Han bor i samma hus som mig här i Pattaya, han är en genomtrevlig knasboll som råkat i samma trubbel som sååå många andra faranger (och säkert även rika thai) gjort, men denna gubben han tänker inte ge sig utan strid och detta är enda sättet han kan hantera det på, eftersom han kommer från "gatan" och är en "one man army" så vet han helt enkelt inget bättre sätt tror jag. Jag tycker personligen det är skitbra att någon äntligen vågar stå på sig mot den korrupta polisen i Thailand utan att bry sig om konsekvenserna. 

Eftersom detta har fått så enormt stort mediapådrag så tror jag inte polisen kommer våga "mula" Tim, men såg idag att han blivit utvisad ur landet (ska bli kul å se hur han tänkt hantera det) Jag har sett övervakningsvideos på händelsen här ifrån huset och jag tror på Sharky i detta fallet trotts hans brokiga förflutna.

 

Som någon annan skrev tidigare här så är han en intressant figur att följa och denna händelsen har bara gjort det ännu mer intressant.

 

En annan hade väl oxå blivit galen om man visste polisen snott 2kg guld och en jävla massa stålar, men det är bara att erkänna, jag har inte samma size på kulorna som denna snubben, jag hade inte kunnat hantera det som han gör, och hade förmodligen fått leva med förlusten i tystnad som så många andra redan gjort. 

 

Det som är bra i detta fallet är mediapådraget och att han har de flesta thaifolket på sin sida (utom bögarna verkar de som, haha) Så med lite tur så har han redan rört om i grytan och vissa förändringar kanske kan ske till det bättre (önsketänkande)

Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska nog passa sig för att gapa för mycket för nu blir han troligen deporterad vilket gör att det blir lite mindre skit kvar i Pattaya

 

Police Colonel Supatee, who is also a Deputy Commander of Chonburi Provincial Police, spoke with Pattaya Journalists on Tuesday at an outdoor event and announced that he has already reported the incident to his superiors and is conducting an investigation in conjunction with Chonburi Immigration which could ultimately see him deported from Thailand as he is considered a “Danger to Society”.

 

http://www.thaivisa.com/forum/topic/775821-Pattaya-police-chief-begins-investigation-into-tim-sharky-ward/?utm_source=newsletter-20141112-0742&utm_medium=email&utm_campaign=news

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja han verkar få lämna landet, hans lägenhet kom ut för uthyrning from idag och under hela högsäsongen såg jag.

Lite trist tycker jag, han är inget hot för allmänheten här, han är bara ett hot mot poliserna (vilket dom kanske förtjänar) hade sett fram emot att se han fara fram mot snutarna här nere. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart gör han rätt. Om dom utvisar honom utan att utreda det som hänt så är det ju förjävligt men inte förvånande. Frågan är ju var militären håller hus? Dom skulle ju få ordning på polisen enligt många!? :)

Go Sharkey!

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt vid bordet bredvid honom i somras ock käka mat, han var enormt stor och såg lite skräckinjagande ut.

Men det som gjorde mig nyfiken på honom var att han hadde 2 små barn med sig som han köpte mat och glass åt dom och att personalen var fram och pratade mycket med honom,

så givetvis frågade jag personalen vem detta var och fick som svar att han bruka köpa mat åt föräldralösa barn.

"Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om."

Fridde

Link to comment
Dela på andra sajter

Satt vid bordet bredvid honom i somras ock käka mat, han var enormt stor och såg lite skräckinjagande ut.

Men det som gjorde mig nyfiken på honom var att han hadde 2 små barn med sig som han köpte mat och glass åt dom och att personalen var fram och pratade mycket med honom,

så givetvis frågade jag personalen vem detta var och fick som svar att han bruka köpa mat åt föräldralösa barn.

Nu är det ju så att han sponsrar en del barnhem samt herre lösa hundar.

 

Ni som inte orkar läsa hans historia kan jag jag bara tillägga att han själv är ett sk barn hems barn. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag publicerade Pattaya People en artikel om Sharky.

 

http://www.pattayapeople.com/Community-News/TIM-SHARKY-WARD--A-CONTROVERSY_1211201402

 

Av bilderna att döma från videon så verkar det finnas en längre intervju också men den hittar jag inte online.

 

Ändrades av swedenfarang

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Polisen hittade drogverktyg hemma hos honom efter inbrottet. Så nu vill dom deportera honom.

 

Dom kommer nog göra allt för att hitta nåt som gör att dom kan kicka ut honom.

 

http://www.pattayadailynews.com/Pattaya-news/latest-update-foreign-man-rampage-Pattaya-police-station/

 

http://www.pattayaone.net/Pattaya-news/154774/Pattaya-police-chief-begins-investigation-into-tim-sharky-ward/

Link to comment
Dela på andra sajter

"Nu är det ju så att han sponsrar en del barnhem samt herre lösa hundar."

 

Ja då är det säker ok att vara gangster

 

"In his now second home of Pattaya, Thailand, arguably the world’s biggest brothel,

Tim Sharky Ward has become more of a feature than the ladyboys and hooker bars.

He has literally taken over as the #1 pimp, protecting over 600 girls on the game."

 

Det var ju en annan svensk kriminell där som vart tagen och han var en så snäll och trevlig person så det var tarvligt av polisen att ta fast honom

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Snyggt att som "supergangster" klaga på andra gangstrar?

Så kul när tjuvar stjäl av tjuvar.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

För ett tag trodde jag det var självaste SC, som skulle slå in pannbenet på de stackars oskyldiga poliserna..

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Tim Ward ang skitprat om honom på diverse forum:

Lol @ all the Western fags shit talking me on the Pattaya forums.. I don't hang out on shitty pussy forums..

But i have a message for all of you.. Share this on your fucking pussy forums.. You cunts shit talk me behind my back,

but when you see me on the street you want to suck my dick and have a photo.. Weak cunts.. Come talk shit to my face you weak cunts.. Not hiding behind your keyboard..

Mycket sanning i det han säger...

Tror inte många vågar säga det i ansiktet till han, men gömma sig bakom ett tangentbord går bra... :)

Nästan lite MPR över det hela... :)

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Otroligt dumt av honom att starta "krig" med polisen!

Trodde han att han skulle få polisen att ställa upp på ett råkurr med honom?

Oavsett vilka gangsters han slagits mot tidigare har han nog inte träffat på något gangstergäng som slås fegare och smutsigare än dessa gangsters. De har dessutom en otroligt stor reportoar av tricks att ta till från mord till plantering av bevis. När banditerna dessutom har stöd av rättsväsendet och den nationella stoltheten är övermakten vem som helst för mäktig oavsett om man är Tim Sharky himself. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var ju en annan svensk kriminell där som vart tagen och han var en så snäll och trevlig person så det var tarvligt av polisen att ta fast honom

Nja inte var det så tarvligt, polisen gjorde ju bara sitt jobb.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...