nikuku Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Tja!Lägger in lite bilder från vår resa utan texter,vi besökte Koh Lanta,Khao Lak samt Krabi Ett axplock bilder från våra 4 sköna veckor i Thailand MVH Nikuku Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Hmmm man blir hungrig på att kolla in bilden på lobstern, längtar ner hmmm snat nedräkning. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikuku Inlagd Juli 2, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2008 Ja visst blir man sugen!!!jag räknar oxå ner,november 2009 åker vi hehehhe :sneaky: MVH Nikuku Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Wow, stämningsfulla pics! Tackar för det Var ni till Ao Nang? Såg så ut på en bild :icon_redface: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikuku Inlagd Juli 2, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2008 Japp vi var i Ao Nang i 5dagar,så du såg helt rätt!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 skönt att det är bra väder här hemma idag annars så skulle man gråta blod när man tittade på dina bilder "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 3, 2008 Dela Inlagd Juli 3, 2008 Nice,nice de senaste 3resorna så har det ju inte blivit någe beach liv för mig o frun, så bilderna får en ju o längta ned till stranden 8) Förhoppningsvis att man kan få till det om ca 7veckor eller om frugan tycker att vattendiket i Issan duger gott åt mig :confused: C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Grymma bilder! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lh Inlagd Juli 18, 2008 Dela Inlagd Juli 18, 2008 Fina bilder! Var [***] med på resan? 8) Mvh l.h Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 18, 2008 Dela Inlagd Juli 18, 2008 Hej Ih, Ähum, inga personuppgifter om andra på detta forum tack! Personen ifråga kan ju själv ge sig tillkänna om han så önskar. Och du kan ju börja med att ge ditt riktiga namn. Om du vill... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lh Inlagd Juli 18, 2008 Dela Inlagd Juli 18, 2008 Hej Herr Chang! När fler än Torsten Flinck använder sitt riktiga namn ska jag också göra det. B.Marley har talat. Mvh l.h Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 19, 2008 Dela Inlagd Juli 19, 2008 Kanon bilder , det gör att man längtar ner ännu mera Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.