Soengsang Inlagd Oktober 31, 2014 Dela Inlagd Oktober 31, 2014 Här nedan ett exempel av den så många kallade den "acceptabla gråzonen" Jag tycker det är förjävligt att det skulle till en militärkupp för att rensa upp dylikt! http://www.bangkokpost.com/opinion/opinion/440051/justice-minister-paiboon-frustration-at-the-failure-of-prison-chiefs-stop-drug-dealing-is-justified-and-he-deserves-support-says-veera-prateepchaikul Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Behövs nog mer än en kupp för att få bort det där! Kanske, kanske,kanske om man tripplar alla snutars och fångvaktares lön skulle det bli något bättre. Men har själv sett när en jävla sadist på Hilton, Soi 9,spöade upp ett par grabbar med en 1m lång stållinjal! Brottet? Dom hade fått varsit paket cig insmugglat! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 1, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2014 Behövs nog mer än en kupp för att få bort det där! Kanske, kanske,kanske om man tripplar alla snutars och fångvaktares lön skulle det bli något bättre. Men har själv sett när en jävla sadist på Hilton, Soi 9,spöade upp ett par grabbar med en 1m lång stållinjal! Brottet? Dom hade fått varsit paket cig insmugglat! Mvh Amja Nu gör man ju något åt det, före så var det ju en del av den accepterade gråzonen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Nu gör man ju något åt det, före så var det ju en del av den accepterade gråzonen. Jupp, det får framåt. Hoppas bara att herrar Generaler inte försöker göra"för mycket för fort" då kan det vända ganska snabbt med opinionen. Dom har redan tagit bort mångas levebröd genom små fåniga förbud. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 1, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2014 Jupp, det får framåt. Hoppas bara att herrar Generaler inte försöker göra"för mycket för fort" då kan det vända ganska snabbt med opinionen. Dom har redan tagit bort mångas levebröd genom små fåniga förbud. Mvh Amja Jo, det måste få ta sin tid, och kanske därför inte hasta med demokratiska val. Visst har mångas arbeten inom "gråzonen" försvunnit, men det finns riktiga jobb att få för de som vill. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 1, 2014 Dela Inlagd November 1, 2014 Läste,tror det var i förrgår någon högt uppsatt som sadenåt väldigt bra i mitt tycke...ingetcitat men nära. "We can not make Utopia in one year" Menhåll med om att gamla charmen med LOS kommer att försinna, så mycket tjat om "quality tourists". Du ligger nog på fallrepet, dom vill ju bara ha våra pengar. Det känns lite som att nästa steg är att "Skicka pengarna och kom inte hit" Om man nu inte har 40mio thb att investera och på nåder kan få köpa en rai i eget namn. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.