Jump to content
IGNORERAD

Skaffa hund i Udon eller i Khon Kaen.Var ska jag leta?


skagersten

Recommended Posts

Bild på våra två hundar. Den svarte Beer Chang korsning mellan Labrador och Rotwiiller. Spiderman Schäfer.

Tyvärr har inte Spiderman alla hästar hemma. Kan bero på inavel eller något.

Men en helt underbar hund. Snäll som få. Duktig på att kompis-skälla,älskar att bli ompysslad,viftar på svansen åt alla.

Beer Chang är den smartaste hund jag någonsin har ägt. Har tagit ihjäl ett tio-tal ormar bl.a ett gäng cobror.

Vaktar vårt hem 24/7 Släpper inte in en jävel om han inte känner igen personen.

Har järn-koll på vilka bilar,moppar grannarna har. För ett jävla liv på nätterna om det kör

in någon bil eller moppe på vår gata som han inte känner igen. Grannars bilar och moppar.lyfter inte ens på huvudet.

T.o.m våra Thai-grannar är glada för att han håller koll.

Älskar mina hundar...mycket bra sällskap här i Thailand.

attachicon.gifspiderman.jpg

Ja jag får väl släpa mig upp nån gång för en öl eller 2. Och blir man inte insläppt av Beer chang så får man väl åka till chang fabriken som ligger bredvid och lägga sig i ett ölfat och surpla. :) Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    7

  • Baa

    6

  • Chan2014

    6

  • Kenneth4618

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du kan gärna titta in och visa en bild på hunden när du har den. Lycka till!

Jag kommer att ringa kenneln som du rekommenderade sa far vi se..

mvh Stefan.

Link to comment
Dela på andra sajter

polarn fick en rotweilertik för ett gäng år sen som döptes till Bikini, han hade den vid sin kåk i Bkk ett par år men sen åkte den ut till gummifarmen i Rayong hos föräldrarna, träffade på henne för ett par år sen och hon va lite skraltig.post-3153-0-98146400-1414690654_thumb.jppost-3153-0-75216300-1414690720_thumb.jp

 

 

min munkpolare har oxå några hundar, vet inte rasen på de 2 "håriga men jäklar va me stora & många loppor dom hade, kelfaktorn sjönk drastiskt hehe 

 

tantan som skänkt marken där kompisens tempel ligger och som kokade käk osv brukade plocka bort dom för hand...  köpte några flaskor med schampo till dom :wink:post-3153-0-75831500-1414691239_thumb.jppost-3153-0-94002000-1414691250_thumb.jppost-3153-0-13665200-1414691260_thumb.jp

 

 

sen så har han en stor schäfer som ligger fastkopplad under en paviljong som heter Kampan, döpte om han till Goofy efter den långa nosen, tyvär så märkte jag att det var mest en massa päls på den stora hunden och inga muskler direkt...

 

skällde lite på munkpolarn och förklarade att han måste få motion och röra på sig, fick till svar att det vart sånt jäkla liv på hundarna i byn när dom gick ut från templet...post-3153-0-57989300-1414691581_thumb.jppost-3153-0-51343500-1414691594_thumb.jppost-3153-0-44596800-1414691611_thumb.jp

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...