Jump to content
IGNORERAD

Ny restaurang vid Suvarnabhumi


thainenne

Recommended Posts

Det finns en liten håla som heter Lat Krabang 5 min taxi från suvan, finns en hel del hotell där med transfer till suvan.

Finns även en liten marknad att fördriva tiden på samt en del restauranger med god mat, käkade nog det bästa Tom yang kong jag ätit på ett litet kök längs vägen där.

 

/matz

Bodde på nåt som hette silver gold garden hotel, då fanns det lite liv och rörelse med en market, mini BigC (jag gillar det namnet, det är som jätteliten på nåt vis) och en sunkig bäck.

Helt OK, men skall jag bara slagga så tar jag gärna dom 2-3minuterna extra i sängen om jag bor närmre sista natten. Sen att det var lite billigare åxå är inte mig emot.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • thainenne

    22

  • kitungmakmak

    7

  • L64

    3

  • Cavemannen

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nä jag tänkte inte släpa nån väska, jag trodde att jag kanske hade skaffat ett hotell i närheten av thainenne och funderae på att kila över dit om det var i närheten.

Men läsförståelse är nog inte din starka sida om du utifrån det jag skrivit trodde att jag skulle byta hotell samma kväll som jag anlänt och dessutom skulle upp i gryningen för att hinna med planet hem.

Blir det billigare så? hur mycket sparar du på det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir det billigare så? hur mycket sparar du på det?

Säkert inte en spänn, men kan jag välja ett hotell där jag kan träffa en trevlig MPRare efter jag slängt in grejjorna på rummet och snacka lite skit över en öl eller två ett tag så väljer jag det framför ett hotell där jag inte kan göra det.

Du har ett ganska passande nick förresten, även om det är lite felstavat. ;)

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Säkert inte en spänn, men kan jag välja ett hotell där jag kan träffa en trevlig MPRare efter jag slängt in grejjorna på rummet och snacka lite skit över en öl eller två ett tag så väljer jag det framför ett hotell där jag inte kan göra det.

Du har ett ganska passande nick förresten, även om det är lite felstavat. ;)

Är du säker på att DU kan välja, vad säger "din" vän om det?

Tack! mitt nick har följt med sedan jag gjorde min debut på internet 1997 och var tvungen att välja ett "Nickname"

ps. Thåström(PLP) hade just släppt sin nya singel "Caveman" så därav namnet :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...