Jump to content
IGNORERAD

Mprfest i Bangkok 27/1


Borgmästarens Son

Recommended Posts

  • Svar 158
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Borgmästarens Son

    26

  • Sam sip sam

    18

  • soi covboy

    13

  • gusings

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nightlife tråden???? Var hittar man den?

Frugan var inte jätteglad över en del av kvinnobilderna man hade i telefonen.

Kostade 1500bath att se ett leende igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte så många bilder att bidra med från denna träff men mina tankar och intryck kan jag delge.

Som vanligt är det en brokig skara deltagarna som deltar men det är en av anledningarna att det är så kul

Naturligtvis så går Lappen i egna tankar och går förbi baren vi skulle träffas på och den gång är det thainenne som är räddaren i nöden som ropar in mig :)

Något jag redan visste innan träffen genom Facebook skulle en person närvara som kommer från grannbyn hemifrån.

Han visste ingenting men när jag nämnde mina äldre äldre bröder så visste han vilka det var.

Dessutom upptäckt vi att tre av deltagarna mig inkluderad bodde på samma hotell.

Efter några öl så drog vi vidare till Beer Garden och som några redan vet var det en rejäl besvikelse.

Maten var dyr och servicen usel,kan bero på att jag fick vänta längst på maten :)

Sedan drog vi till Hillarys 2 något som jag tyckte var ok men andra tyckte det var för hög ljudnivå så det var svårt att snacka något.

Kul var att den person som var mest drivande att åka till Soi Cowboy han kom visst aldrig fram utan han hamnade på okänd ort.

Dom personer som kom fram var Småland,Smala Sussi,PD,Soi Cowboy, Sam Sip sam och jag.

Måste utrycka ett stort tack till Sam Sip Sam för hans personlig guidning bland gatorna i Bangkok :)

Han var den sista jag trodde att jag skulle spendera mest tid med på denna träff men så blev det.

Kul som fan hade jag alla fall och minimalt mobil snack blev det ;)

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 8 månader senare...

Hej

någon som smider planer på en repris januari 2016?

trevlig tillställning som jag gärna gör om med intressanta mpr anhängare.

flyger in till bkk jan 19 efter lite tid i manila och kina och stannar en månad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter den 26 januari passar det för mig.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...