Jump to content
IGNORERAD

Burmesisk man har erkänt morden på Koh Tao


MPR Nyheter

Recommended Posts

Ja det är precis det samma!!  Men antagligen är det mer inavel på sköldpadssön ..Som skyddar varandra..

Inavel kan bli lite fel..

post-10793-0-28611800-1416285171.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 174
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • MaiChai

    19

  • Baa

    14

  • Khun Ken

    12

  • Krafta

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

  • 9 månader senare...

Hej Kuhn Ken

Jag har inte satt mig in i Kao Tao ärendet , men om du sitter inne med info ,  

så varför inte ta kontakt med Brittiska ambassaden ??

Betr. bilderna , härrör de från bombdådet i BKK eller???

Mvh

Persistant

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Kuhn Ken

Jag har inte satt mig in i Kao Tao ärendet , men om du sitter inne med info ,  

så varför inte ta kontakt med Brittiska ambassaden ??

Betr. bilderna , härrör de från bombdådet i BKK eller???

Mvh

Persistant

Hej P! Jag sitter inte inne med mer info än vad jag läst mig till i olika media och jag är ganska säker på att Brittiska Ambassaden har koll på vad som skrivs om morden.

Ang. bilderna har jag ingen aning om hur dom kom med och passar på att be någon mod. att ta bort dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Thailändska polisen borde spärras in för grovt oskickligt förfarande och undanröjande av bevis!

Tortyr och misshandel, fast det blir väl svårare att bevisa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är precis det samma!!  Men antagligen är det mer inavel på sköldpadssön ..

Thailands Gotland då med andra ord...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Thailands Gotland då med andra ord...

Eller Thailands Hisingen?

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller Thailands Hisingen?

 

MVH

Är det inavel där?

Det kommer kanske att bli ,vad vet jag, men det tar väl ett par generationer innan man blir av med ett par revben...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller Thailands Hisingen?

 

MVH

Thailands Hisingen??? Kan inte finnas många öar med större genetisk mångfald än den här på gott och ont.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Thailands Hisingen??? Kan inte finnas många öar med större genetisk mångfald än den här på gott och ont.

Ja, Göteborg är Sveriges rövhål.  

Att det finns inavel är inte förvånande, hehe. Bibben lever med sin mamma t.ex. vad blir resultatet av det? :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Ja, Göteborg är Sveriges rövhål.  

Att det finns inavel är inte förvånande, hehe. Bibben lever med sin mamma t.ex. vad blir resultatet av det? :big_smile:

En stjärtgosse

Ändrades av Scandinaviancorner
Link to comment
Dela på andra sajter

Rindö strax utanför Vaxolm, i stockolmstrakten (riktNr 08) vilket banjospelarträsk!

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Gotland, där alla är minst kusiner..

Dricku!!!

 

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Gotland, där alla är minst kusiner..

Dricku!!!

 

MVH

Det kanske var tur för utvecklingen att det va så mycket beväringar från fastlandet som spred sin säd där på 60 talet!

Dessutom går det faktiskt att tvinga ner Gåtlandsdricku!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Dom i målet mot dom två burmeserna anklagade för dubbelmorden på Koh Tao kommer den 24 December.

http://www.bangkokpost.com/news/crime/726936/koh-tao-murders-verdict-due-dec-24

Ganska smart valt datum. Helgen innebär ju att många nyhetsmedier inte når ut till så många. Sedan drunknar nog dessa nyheter i det allmänna jul och nyårsfirandet runt om i världen. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska smart valt datum. Helgen innebär ju att många nyhetsmedier inte når ut till så många. Sedan drunknar nog dessa nyheter i det allmänna jul och nyårsfirandet runt om i världen. 

Engelsk media har stenkoll och bevakar, detta är stort i UK så jag tror det sprids fort ändå.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Koh Tao Murders: Defense Asks Court to Drop Charges.

SURAT THANI — Lawyers representing two Myanmar migrant workers accused of killing two British tourists on Koh Tao murder called on the court today to drop all charges against the accused.
 
In a written closing statement submitted to the Koh Samui Court today, the volunteer legal team stressed the court should dismiss the charges against Zaw Lin and Wai Phyo due to the weakness of the evidence against them and procedural abuses at the time of their arrest.
 
“The prosecution’s case is marked by an absence of significant evidence needed to prove the guilt of the accused for the crimes they are charged with,” read the statement filed with the court today.
 
The two men have been accused of murder, rape and theft. They face the death penalty if convicted.
 
The legal team, provided by the Lawyers Council of Thailand, said the two men standing trial for the September 2014 murders were arrested illegally as they were denied legal representation and qualified translators. The statement also repeated key testimony to emerge during the trial including claims the suspects were tortured into confessing, a top forensic examiner concluding 
 

 

 

 

Ändrades av Khun Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...