Jump to content
IGNORERAD

Rum Phuket 1 mars till 30 April 2015


stefantaby

Recommended Posts

Hej finns det någon som har kontakt med någon som har ett  hotell /guesthouse med rum med dusch och gärna balkong  på gångavstånd till stranden spelar ingen roll om det är Patong Karon eller Kata, jag  skall var där från 1 Mars till 30 April 2015. Jag vet att det finns massor av hotell/guesthouse på dessa platser men gynnar gärna nån svensk, svensk/thai om någon har egen erfarenhet av något särskilt ställe. Tack på förhand/Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Mangokid testar dessa

 

Såg sen att du ville ha gångavstånd till stranden, Green mango ligger uppe på Nanai o det är en bra bit ner till stranden, om du ska gå, dock har/hade dom bra svensk mat

Link to comment
Dela på andra sajter

Såg sen att du ville ha gångavstånd till stranden, Green mango ligger uppe på Nanai o det är en bra bit ner till stranden, om du ska gå, dock har/hade dom bra svensk mat

Ok jag har cyklat från Bangkok till Phuket så promenaden till stranden känns inte för svår, men tack för din omtanke

Link to comment
Dela på andra sajter

Prova 2gether tror han heter christer ligger i södra karon o bland det bästa maten i phuket

tack för det Stefanl testar det ,med

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 2 månader senare...

Green Mango är kanon! Deras mat är också mycket bra!

Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm!

Link to comment
Dela på andra sajter

Green Mango är kanon! Deras mat är också mycket bra!

Ok har hört flera som  berömmer stället, själv är jag Lulebo I botten, numera täby nästan tiggarfritt, född I farstun I Råneå, tack för tipset skall höra mig för om priset /Stefan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukade bo på Katavilla, en Dansk ägare då "5 år sen sist"

trivdes mycket bra där. tror han brukar ta en 600-700 Bath natten

vid den tiden på året

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...