Jump to content
IGNORED

En vandringsman driver vidare

Luke the Drifter

Recommended Posts

• Replies 493
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Luke the Drifter

226

• kitungmakmak

18

• Baa

13

• audirs2

12

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det sägs att man inte skall tro på allt man läser på internet och det är något man bör ha i åtanke när man läser detta kåseri. Det mesta är helt sant men ibland så tar jag mig konstnärliga friheter a

Jag tycker att bagagehanteringen går otroligt fort på Suvarnabhumi för när jag kom till mitt band så stod det redan så här på tavlan.   Sista väskan från Helsingfors   Det var bara att ställa si

Upp i det blå   Resan upp till Arlanda gick i ett huj och innan jag visste ordet av så var jag incheckad och klar.   Nu är jag verkligen på väg på allvar.  Jippiii       Som synes så var det f

Posted Images

Banankontakt

Ser fram emot att få följa dig på kommande äventyr :-)

Till och med jag hoppas du väljer att semestra i Paradiset framför att ägna vintermånaderna åt att cykla längs Nynäsleden  ;-)

• Fint 9

________________________________________________________________________________

För den som vill följa oss på vårt kanske lite annorlunda sätt att ta oss till Thailand så hittar ni vår blogg här:

www.cyclinghome.nu

audirs2

Välkommen back till Sweden om ca 8 månader igen!  :give_rose:  :haha:

• Fint 5

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

Trident

hm, jag måste ta mig en funderar på mitt yrkesval. Att jobba 6 månader för att sedan bo i Thailand 6 låter som en dröm. Dock funkar inte det med skityrket jag har nu  :fool:

Kommer jag mot förmodan ner till Hua-Hin sänder jag ett PM LTD. En barrunda skulle vara trevligt :)

• Fint 5
audirs2

Man kan stänga av överstuket om man vill!  :haha: 

• Fint 1

Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då?

Naam kaeng

Jag undrar om man skulle slå till på en sådan där ? Yamaha XTZ 1200 Super Tenere

attachicon.gifDSCF1463.JPG

Klart du har råd, men kanske vill lägga stålarna på något annat. Blir väl typ 1500 kr i månaden i 12 år, eller så.

Fast jag tycker din båge ser precis lika fin ut.

Hoppas du snart får begagna din nya fina väska!

• Fint 4
audirs2

Kan Lyckliga Luckan ta med hojjan på planet?  :haha:

• Fint 3

stefan5300

Helt korrekt  :thumbsup:  Jag tittade på en massa olika väskor och till slut så blev det denna. Den ser ut att vara stabil, dragkedjorna och hjulen verkar hållbara och att den sedan var så lätt avgjorde saken.

Imorgon skall den provköras på allvar. Jag har nästan en kilometers promenad ner till busshållplatsen så då skall den få bekänna färg  :spiteful:  

Med vänlig hälsning Luke the Drifter

Undrar om väskan orkar köra ända till obygden och träffa sin kompis :friends::wink:

• Ge karma 1
  • Fint 6

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Mr Ning Ning

:yahoo:

Vi får väl se Stefan, det är inte helt otänkbart

Det är ett tag kvar innan det är dags att bege sig iväg mot nya äventyr. Jag ser att jag ligger före i schemat och tar mig tid att göra ett strövtåg i min näromgivning.

Stockholms närmaste skärgård

attachicon.gifDSCF1508.JPG

attachicon.gifDSCF1509.JPG

Om man skulle våga sig på att fråga om man kan få åka med en sväng. En lätt gummiracer med en 250-hästars Yamahasnurra i aktern, det borde gå undan när man ger full mutter    :wild: 

attachicon.gifDSCF1510.JPG

Wow ! Där har vi en Atlantseglare  :good: 

attachicon.gifDSCF1513.JPG

Kustbevakningen är ute och ser till så att folk sköter sig på sjön

attachicon.gifDSCF1515.JPG

attachicon.gifDSCF1516.JPG

Sedan har det blivit dags att parkera hojen för denna sommar.  

Nytvättad, nyvaxad och nyservad. Nu skall den få gå i dvala för resten utav vintern och får komma ut igen när den varma majsolen skiner

attachicon.gifDSCF1505.JPG

// Luke the Drifter

Härliga bilder.

Hade du vridit kameran lite åt höger på den första bilden så hade man sett mina gamla hemtrakter på Lidingö.

Ha nu en trevlig resa till Thailand och jag ser fram emot dina bilder därifrån.

:good: :good: :good:

• Fint 3

Veteran