lenne Inlagd Juli 1, 2008 Dela Inlagd Juli 1, 2008 Några bilder från Wat Phrathat Doi Suthep och vägen dit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Hej lenne, Tack för fina bilder från vad som kanske är Chiang Mais främsta turistattraktion! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bolton Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Fina bilder Snart dags för TG961 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 2, 2008 Dela Inlagd Juli 2, 2008 Vackra pics! Tack för bjudningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenne Inlagd Juli 4, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Juli 4, 2008 Efter bara 4 nätter i Chiang Mai fortsatte jag till Koh Samui där jag aldrig varit trots många resor till Thailand. Bodde strax utanför Chaweng vid vägen mot Lamai på ett litet guesthouse som jag ej minns namnet på. Bra rum, pool och en vacker trädgård. 1200 THB inkl. frukost. Bild från trädgården Hyrde moppe och tog en tur runt ön och besökte naturligtvis Big Buddha. Senare blev det en tur upp i bergen. Såg en inte helt okänd frukt. Vacker utsikt. Även här bor det folk. Fika Efter några dagar avresa till Phuket. Lennart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 4, 2008 Dela Inlagd Juli 4, 2008 Trevliga bilder, tack för att du visar dom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaitobbe Inlagd Juli 4, 2008 Dela Inlagd Juli 4, 2008 otroligt fina kort,nu vet jag att jag måste besöka detta nån gång :29: :29: :29: :29: :29: :29: Long live the King Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bucknut Inlagd Juli 4, 2008 Dela Inlagd Juli 4, 2008 Får nästan lite ågren när man ser dessa fina bilder Anong Thaimassage 71/28 Moo 3 Luangphochuan Road Karon Beach, 83100 Phuket, Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Juli 12, 2008 Dela Inlagd Juli 12, 2008 Goa bilder och den okända frukten är Durian om jag inte mins fel :Drogar-Thinking(LBG): Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest HansG Inlagd Juli 12, 2008 Dela Inlagd Juli 12, 2008 Åker till Thailand för första gången i september och stannar i 6 månader. Efter dessa fina bilder blir jag än mer sugen på att komma dit- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 12, 2008 Dela Inlagd Juli 12, 2008 HansG! Första gången, och så ska du stanna 6 månader? Nu blir jag nyfiken! Berätta mer, snälla... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gargamel Inlagd Juli 12, 2008 Dela Inlagd Juli 12, 2008 Härliga bilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 19, 2008 Dela Inlagd Juli 19, 2008 Tack för att du delar med dig av dessa fina bilder Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 22, 2008 Dela Inlagd Juli 22, 2008 QuoteHansG! Första gången, och så ska du stanna 6 månader? Nu blir jag nyfiken! Berätta mer, snälla... Herr Chang har talat. Han skulle visst åka med sin sjuka dotter för det varma klimatet gör henne gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Härliga bilder! Det får mig att längta tillbaks! Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jesse Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Kanonfina bilder man vill bara tbax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Härliga bilder snart är man där Mvh måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cosmo Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 Härliga bilder lenne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Augusti 2, 2008 Dela Inlagd Augusti 2, 2008 URSÄKTA.men ja tycker ALLLLA tempel ser samma ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.