Jump to content
IGNORERAD

Nytt i Pattaya


spooncreek

Recommended Posts

3 timmar sedan, skrev sundbom:

Indiska Nattklubben Nashaa.

Hörde att den varit stängd ett bra tag så spekulationerna går om försäkringsbedrägeri

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Tallviking:

Hörde att den varit stängd ett bra tag så spekulationerna går om försäkringsbedrägeri

Bullshit, det är ju snack om försäkringsbedrägeri så fort ett sågverk brinner upp även i Sverige och det saknar ju grund varje gång. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Amigo:

Bullshit, det är ju snack om försäkringsbedrägeri så fort ett sågverk brinner upp även i Sverige och det saknar ju grund varje gång. 😉

Exakt, och det här han "hörde" att det varit stängt ett bra tag är också  bullshit. 

 

Fan vilket tryck det har varit på alla Indian Discos på walking street sedan början av 2020! 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 hours ago, Tallviking said:

Hörde att den varit stängd ett bra tag så spekulationerna går om försäkringsbedrägeri

japp, också hört att det typ har varit heldött på WS "ett bra tag" under pandemin. Men det var min kompis polischefen i Pattaya som sa det, så jag vet inte om det stämmer.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

25 minuter sedan, skrev swedenfarang:

japp, också hört att det typ har varit heldött på WS "ett bra tag" under pandemin. Men det var min kompis polischefen i Pattaya som sa det, så jag vet inte om det stämmer.

Nej. Det var en annan MPR-medlem som skrev det på ett annat forum

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

8 hours ago, Amigo said:

Bullshit, det är ju snack om försäkringsbedrägeri så fort ett sågverk brinner upp även i Sverige och det saknar ju grund varje gång. 😉

Mja.

 

I Sverige brinner det oftast om saker är K-märkta eller i allmänhet skulle behöva renoveras för dyra pengar. 

 

Salk-hallen i Alvik.

Sturebadet.

Kolsyrefabriken. 

Hersby skolas gymnastikhall (400 meter från brandstationen) 

Etc etc. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

16 hours ago, Risifrutti said:

Senast året har det väl brunnit ca 1,500 bilar. En baggis mot vad vi får tillbaka?

 

 

Socialdemokratiska kärnväljare. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Nicholas:

 

 

Socialdemokratiska kärnväljare. 

Kan du inte ens låta Pattayatråden vara fri från din politiska hatpropaganda ?

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pattaya står på sig för "öppning" 1 oktober. Vad är det dom vill "öppna". Karantänhotellen möjligen, mycket mera blir det nog inte. Barer och alkohol på restauranger? Tvålmassage? No way Jose.

 

https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/2185715/Pattaya-on-track-to-reopen-oct-1

Ändrades av Esspe

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett nytt Pattaya Sand Box med andra ord.

 

Varför i helsike drog han upp Alcazar i frågan? Stor turist magnet möjligt, men dom måste ju ha en möjlighet att komma dit först.

 

R.I.P Lars

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bkk är fortfarande lika klurigt. Skulle ner och hälsa på hundarna(frugan skiter jag i) och den 15:e sa hon då är det lugnt... Tjena thai style ...litar inte på någon just nu.

 

Pga jobb så har jag bara 15 dagar. Pallar inte att ta hälften av dom i karantän iof en järn sjua från mitt hus😀

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
36 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Bkk är fortfarande lika klurigt. Skulle ner och hälsa på hundarna(frugan skiter jag i) och den 15:e sa hon då är det lugnt... Tjena thai style ...litar inte på någon just nu.

 

Pga jobb så har jag bara 15 dagar. Pallar inte att ta hälften av dom i karantän iof en järn sjua från mitt hus😀

 

Aha!

Du bor Out Of Bounds, I sandbunker eller i plurret med andra ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

37 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Aha!

Du bor Out Of Bounds, I sandbunker eller i plurret med andra ord.

Vi bor helt ok varken i sandbunker eller i plurret. Två hus i Bkk och lika många hundar så inga duffar här inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
33 minuter sedan, skrev Risifrutti:

Vi bor helt ok varken i sandbunker eller i plurret. Två hus i Bkk och lika många hundar så inga duffar här inte.

Aha, ett stenkast alltså. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket har jag sett i Pattaya, men det här var något nytt 👍😀 och nykter är jag också

IMG20210930063835.jpg

IMG20210930074516.jpg

Ändrades av pust
Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev pust:

Second road halv åtta, inte stor risk att bli överkörd 😀👍

IMG20211001072021.jpg

Är väl ingen mer än du som är uppe så tidigt eller var du på väg hem från en lönnkrog?

 

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill ni sluta se ut som Slabbiga Laban och bättre passa in i Det Nya Pattaya så finns det nu möjlighet att införskaffa tjusiga pikétröjor, skjortor och t-shirts på Timberland på Outleten vid Lotus. 50% och sen 10-20-30% on top discount beroende på hur många ni köper. Piké 1280THB, som hittat. Är man klädd i en sån samlas tjejerna som flugor runt en. Jag fick byta till Singha-linne när det blev för många, då försvann dom som pensionen.

Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben.

Link to comment
Dela på andra sajter

49 minuter sedan, skrev Esspe:

Vill ni sluta se ut som Slabbiga Laban och bättre passa in i Det Nya Pattaya så finns det nu möjlighet att införskaffa tjusiga pikétröjor, skjortor och t-shirts på Timberland på Outleten vid Lotus. 50% och sen 10-20-30% on top discount beroende på hur många ni köper. Piké 1280THB, som hittat. Är man klädd i en sån samlas tjejerna som flugor runt en. Jag fick byta till Singha-linne när det blev för många, då försvann dom som pensionen.

Självklart, det är ju Leo som gäller på linnet för att intressera damerna. :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

Okay, var går jag för en öl ikväll. 

Flyttade till Pattaya idag (darkside) 

Nytt jobb. 

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 hours ago, Juha said:

Okay, var går jag för en öl ikväll. 

Flyttade till Pattaya idag (darkside) 

Nytt jobb. 

Seven Bar på Soi Buakhao var öppen. 

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...