Jump to content
IGNORERAD

Honda Phantom Eller Liknande Köpes


MPR Annonser

Recommended Posts

Önskas

Jag söker en Honda Phantom, helst 250 Cc men även 200 cc. Jag bor 70 km utanför Udon Thani nära Ban Dung, och åker på min Suzuki 125:a till Udon lite till och från. Det är för långt för en sådan moppe. Jag vill ha en sadel att sitta på.

Jag har tittat på några kineser, men jag är skeptisk till både kvalitet och reservdelshållning. Honda har ju en verkstad i varenda buske. Svara här eller PM:a. Det mesta i storleken 200 till 250cc är av intresse.

Telefon: 094 143 1448

Offert

Se hela annonsen och kontakta annonsören

Link to comment
Dela på andra sajter

Visste inte att de fanns som 250cc? Sorry du är 2 år försent :-( sålde min fireedition till en Engelsman. Men du kan köpa min Dragstar 400cc om du vill. Kör sällan med den. Kan komma ner om så är fallet. Bor i Surinområdet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Phantom finns endast i 200 cc. Bara för att du är omgiven av Honda dealers/verkstäder så är det inte givet att dom servar Phantom. I Pattaya finns det mig veterligen en Honda verkstad som servar Phantom om man vill göra mer än oljebyte. 

 

Vid rätt bud så är min Phantom till salu, bor utanför Pattaya.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...