Jump to content
IGNORERAD

Pappa Svarten!


matte

Recommended Posts

Kan vi få en direktrapport? Gärna utan bilder...

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kan vi få en direktrapport? Gärna utan bilder...

Det var ju konstigt att någon för en gångs skull vill ha rapport utan bilder...  :D:D:D

---

Pappa har krupit i kojs.

Det är bara mamma som är uppe, för hon har redan sovit sin kvällsdos.

Inget tecken än...

Icke punktligt barn, hur ska det bli för hennes/hans framtid. Aja baja!

---

Lade mig sen igår också. Hade lite lite ont i magen och tänkte "Jag sover nu, och vaknar när det blir tätare".

Sen vaknade jag och såg att bebisen hade kommit ut och stod i vardagsrummet med pappan, iklädd och allt.

Jag var så förvånad och frågade Svarten.

Hans svar var "Jag ville inte väcka dig".

"Okey, så min man ville inte väcka mig när jag födde barn. Det var ju snällt, men  :diablo::diablo::diablo: ", tänkte jag surt.

---

Sen förstod jag att det bara var en dröm.  :crazy::crazy::crazy:

---

Natti natti

Magrood

"Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,

mod att förändra det jag kan

och förstånd att inse skillnaden."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, går det så lätt så gratulerar jag!

Tänker på er båda två.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kan vi få en direktrapport? Gärna utan bilder...

Hej Matte!

Det är kul att du tänker på oss!  :wai:

Som sagt är det inget barn ännu. Barnet vill inte lämna sin varma jacuzzi. Det känns dock bra att vi har lite mera tid på oss att avsluta allt innan våran lille nye kommer. Hela hallen är fullt med skräp som ska tryckas in i förråden. Detta hoppas jag att hinna med innan vi åker iväg till BB!

Vi ses och hörs av oss när vi har nyheter!

Svarten

P.S. Vi låter bli att visa bilder som du önskar. Vill någon dock se bilder av en förlossning finns det en film som visar alla detaljer när Gudrun Schyman föder sitt första barn!

Link to comment
Dela på andra sajter

NEJJJJ.Gudrun och hennes avkommor vill jag absolut inte se  :nono: .Henne har jag sett tillräckligt av:Mvh Måne  :yes:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

NEJJJJ.Gudrun och hennes avkommor vill jag absolut inte se  :nono: .Henne har jag sett tillräckligt av:Mvh Måne  :yes:

Hej Måne!

Så farligt kan det väl inte vara, eller?  :crazy: Du kan väl titta lite grann!  :rofl: Alla på forumet vill gärna se en ny kommunist födas eller hur?  :D

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är nog ganska många som med spänning väntar på den stora tilldragelsen, Magrood har ju genom sitt engagemang blivit lite av forumets lilla fästmö. Att sedan sen den lille inte vet att passa tiden, är förmodligen bara en del av det thailänska arvet, och inget att oroa sig för

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom igen nu Svarten och Magrod!

En liten färdknäpp  :yes: brukar göra susen.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var och hälsade på Magrood & Svarten sist försökte jag komma överens med deras barn om att han/hon skulle vänta till den 19:e med entren.

Detta eftersom den 19:e både är min namnsdag och min bästa barndomsväns födelsedag. Det blir lixom lättare att komma ihåg födelsedagen framöver då.

Minns inte hur förhandlingen avslutades, :17:   men tror det gick bra eftersom jag lade in en extrabjällra som morot.

Så.. jag satsar mina slantar på morgondagen.  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

När jag var och hälsade på Magrood & Svarten sist försökte jag komma överens med deras barn om att han/hon skulle vänta till den 19:e med entren.

Detta eftersom den 19:e både är min namnsdag och min bästa barndomsväns födelsedag. Det blir lixom lättare att komma ihåg födelsedagen framöver då.

Minns inte hur förhandlingen avslutades, :17:   men tror det gick bra eftersom jag lade in en extrabjällra som morot.

Så.. jag satsar mina slantar på morgondagen.  :)

Jojo, Buzzen och Svarten förhandlandes över lite öl och annat gott lär ju vara rätt så intressant att se(har ju faktiskt sett det i verkligheten). 2 som talar ingen som lyssnar,typ. :drinks:

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jojo, Buzzen och Svarten förhandlandes över lite öl och annat gott lär ju vara rätt så intressant att se. 2 som talar ingen som lyssnar,typ. :drinks:

Hörrödu! Eftersom jag både kan tala och lyssna på en gång så gör jag gärna detta samtidigt!

Så att jag inte är uppmärksam när du pratar beror alltså på att jag vilar eftersom jag redan lyssnat på det viktiga.

Inget annat.

:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du borde fr[gat om du fick visa deras identitet.

 [img alt= :kort: ]http://../../Smileys/default/1zgarz5.gif

H.RedDragon

Ja, du har rätt. Jag har nu tagit bort denna länk från tråden.

Vi bör undvika att avslöja medlemmars identitet på detta forum. Det är förstås OK att själv avslöja sin egen identitet.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...