Jump to content
IGNORERAD

Rensning av beachen i Hua Hin


mrco

Recommended Posts

Är det någon på forumet som är nere i Hua Hin nu och kan berätta hur det ser ut när den s.k. rensningen av restauranger, stolsuthyrare, försäljare och dylikt har genomförts?

 

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon på forumet som är nere i Hua Hin nu och kan berätta hur det ser ut när den s.k. rensningen av restauranger, stolsuthyrare, försäljare och dylikt har genomförts?

 

// mrco

Tja, de e som i Phuket det rensas på almäm mark solstolar o andra rörelser som finns på allmän mark NeXT Pattaya..
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, de e som i Phuket det rensas på almäm mark solstolar o andra rörelser som finns på allmän mark NeXT Pattaya..

 

Då försvinner alltså alla hästarna inkl. ryttare från stranden i Hua Hin?

 

/biker

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas de rensar bort de där sylvassa kalkstenarna som skär sönder 100-tals badande varje år också...

 

Sämsta stranden i Thailand? Det tycker jag, smutsigt vatten och risk för allvarliga skärsår om man badar på fel plats, och inga varningsskyltar... Hästbajs är inget problem i jämförelse med det.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla permanent illegal verksamhet ser ut att var borttagen, hästarna kvar.

Taikap beach.

Stal denna bild från en vän på FB.

rysabesu.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att det begränsas med ohederlig verksamhet är välkommet men rör inte min solstol under parasoll.

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...