Jump to content
IGNORERAD

Vilket Thaiforum är bäst?


Destination Philippines

Vilket Thaiforum är bäst?  

121 röster

  1. 1. Vilket Thaiforum är bäst?

    • Soi Sixten, för att jag fyllt 20 och precis upptäckt alkoholen.
      9
    • Raj Di Daj, för att jag nu är 25 och gått över till lakritsshots.
      20
    • Mai Pen Rai, för att jag är stadgad, trött och toffel.
      54
    • Nonkis Thaihörna, för att NID och Flaggan håller världsklass.
      12
    • Thai Tjejer, synd att lägga ner en sådan fin dam.
      28
    • Arne Hibblings Hangout, R.I.P
      6
    • Destination Philippines för det finns inga bra Thaiforum.
      4


Recommended Posts

Destination Philippines

Hej!

Nu var det dags för en liten omröstning, jag förutsätter att alternativ 7 vinner, men jag måste testa funktionerna på det här forumet därav dom andra alternativen.

D.P

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem fan bry sig! Jag trivs bra här!

Kan vi sluta med alt skit kastning, så blir det här bra!

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Skit kastning???

Detta är en omröstning.

Mvh D.P

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Caveman

Quote

Hur trycker man ut sig på RDD?

Fråga SvenneMupp, han om någon vet.. :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Bibben

Quote

Hur trycker man ut sig på RDD?

Ha ha, svenne mupp, ja vem är det DP? ??? ?

Svaret på din fråga är att när man vågar skriva nåt utan att bli bannad, då känner man sig harmomisk och säker ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Utan tvekan RDD.

Men denna sajt har potential... håll bara idi*terna (läs: Arnarna) härifrån.  :crazy:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Kunde nästan tro att trådskaparen är journalist då frågan är kul men man har missat de största forumen.

Känner inte dig trådskapare men jisses det finns en massa bra forum om Thailand.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns Thaitjejer kvar? OK, då lägger jag en röst där. Antika saker brukar gå upp i värde, särskilt om de är välskötta  :thumbsup:

Träbordsprofet

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Hehe D.P,

Det var ju en roande beskrivning du ger av forumen...

Själv tycker jag det är bra att det finns ett antal alternativ. Inget forum kan vara perfekt för alla.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Kunde nästan tro att trådskaparen är journalist då frågan är kul men man har missat de största forumen.

Känner inte dig trådskapare men jisses det finns en massa bra forum om Thailand.

Kanske du inte bryr dig, kanske du inte vill kolla upp fakta men vill ha snabba poäng. I så fall journalist.

Och blir svaren på ett forum tillräckligt bra, sälj svälj och ha en bra helg. Vänner finns bara i fantasin.

Jag är ganska övertygad om att D.P´s omröstning innehöll en hyffsat stor portion ironi när han valde bland röstningsalternativen och dess motiveringar. ;D

Mvh Swippe

It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Svenne Mupp e jag och jag vet inte hur man trycker sig ut ur RRD för jag har inte lyckats komma in, men håller insidan samma höga "rocket science" klass som utsidan ja då förstår jag att en mupp som mig ej platsar där.

Jag är ej journalist.

Jo det finns andra Thaiforum men jag tog med dom som har en slags anknytning och som dom flesta här är eller har varit medlemmar i.

TT är väl liksom mamma till dom forum som jag har i min omröstning (är lite osäker på Arnes,)  Kim starta TT sen så ville jag, Jonny och Nonki ha egna liknande forum och senare så gick SS från MSN till PhP och avknoppades i RDD pga interna stridigheter och ur TT skapades MPR , det är till stor del samma medlemmar som cirkulerar på dessa forum med undantag för DP då som har en annan målgrupp,  hmm man kanske e ett journalistämne ändå.

Elefanten har en poäng där, ingen har ännu uppfunnit det ultimata forumet, alla forum har ngt gott i sig och även lite beskt i sig, det gäller bara att plocka ut gobitarna, mångfald är bra.

Hos Swippe har myntet trillat i.

För er som inte får ner myntet, googla på IRONI.

Go Natt

D.P

Link to comment
Dela på andra sajter

Arne hiblings hideout såklart :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy: de va tider de  :D

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

RDD helt klart mest i mins smak :thumbsup::thumbsup::thumbsup: , där kan stollarna bla skilja på IRL och cybervärlen..så de är inte alls så korkade som Svennemupp vill antyda.

Gammla TT har vi haft mycket nytta av bla till div visum, detta lär nog bli lika bra..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest lars60

Quote

Hej!

Nu var det dags för en liten omröstning, jag förutsätter att alternativ 7 vinner, men jag måste testa funktionerna på det här forumet därav dom andra alternativen.

D.P

f d TT och nya MPR över 60 %  :thumbsup::wai::thumbsup::o

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hmm det fick bli MPR eftersom inte denna site var med, skämt och sido denna site är kanon.

http://groups.msn.co...Korat/nytt.msnw

Mvh

Nerike

Varför är den kanon, ganska låg aktivitet där och tämligen färglös :confused:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Det blev det här forumet för min del.  Verkar finnas mest kunnande här . Det fick ju bli det när TT la ner.

Dp har jag aldrig varit inne på , så den kan jag inte uttala mej om.  Men man får väl titta in där också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Destination Philippines

Quote

RDD helt klart mest i mins smak :thumbsup::thumbsup::thumbsup: , där kan stollarna bla skilja på IRL och cybervärlen..så de är inte alls så korkade som Svennemupp vill antyda.

Gammla TT har vi haft mycket nytta av bla till div visum, detta lär nog bli lika bra..

Ingen är väl direkt korkad på RDD men hittade denna lilla text på nätet som... ja ni förstår säkert.

I en av sina barnvisor sjunger Hasse Alfredson om kiss och bajs. I visan förklarar han att det roligaste barn i åldern 3 - 5 år vet är att tala om kiss och bajs. Ja, vissa barn tycker det är roligt ännu längre och en del slutar aldrig.

Nu är jag inte insläpt i dom fina salongerna på RDD men det som skrivs på utsidan är ganska humorlöst och utan finess enligt mig men det är väl bra att dom som fortfarande tycker K och B är roligt får skriva av sig i ett eget forum.

Vi har väl alla lite olika defination på vad roligt är.

Hmm..skilja på IRL och cybervärden, vet inte riktigt om jag vill hålla med om det efter det mottagandet jag fick på RDD.

Mvh. D.P

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest paw-76

Jag var inne på rdd i går för första gången . Jag vände i dörren. ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Nonki

Hejsan

Nonkis Thailandhörna är en stark kandidat...

Man kommer visst att öka på lite där nu när Maipenrai har blivit en konkurrent att räkna med. :)

DP är också ett mycket bra forum, men ju inget Thaiforum.

Ok, Maipenrai ligger bra till också, inget att sticka under stolen med...

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Arne hiblings hideout såklart :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy: de va tider de  :D

/Enis

Jaaa... gud vad jag saknar Swippes böghörna...  :icon_mrgreen:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...