Jump to content
IGNORERAD

Väder


kycklingen

Recommended Posts

Finns här någon som vet hur vädret brukar vara i slutet på nov och till mitten av dec i CM?

Dag/natt temperatur?

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Finns här någon som vet hur vädret brukar vara i slutet på nov och till mitten av dec i CM?

Dag/natt temperatur?

Solsken och fint

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns här någon som vet hur vädret brukar vara i slutet på nov och till mitten av dec i CM?

Dag/natt temperatur?

Oja, det finns ett helt ministerium, institut eller vad det nu är som håller reda på sånt http://www.tmd.go.th/en/

 

Men hur det kommer att bli är ju en annan femma. Var i Isaan runt/nära KK i januari och det var just över +10 på mornarna, antar att det var kallare i CM då. Men det hade tydligen varit kallt (nån kinavind) minst en månad i alla fall.

 

Klev upp på morgonen och rökte morgonciggen medans jag "kramade" den lilla spisen i köket.

 

post-11193-0-52827500-1407779994_thumb.j

post-11193-0-73117400-1407780008_thumb.j

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

26 grader växlande molnighet kl.00.10 just nu.I morgon 29 grader och sol.

 

Behövs nog ingen tjocktröja. :)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
kycklingen, on 15 Nov 2014 - 00:00, said:

Nån där som vet hur vädret är nu? Behöver jag ha med en tjock tröja? Jeans?

 

Beror lite på om du är morgonpigg eller inte. Det är ganska svalt här på morgnarna ca. 17 grader, så en tröja kan komma väl till pass.     t09009.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

11 grader och strålande solsken i Göteborg. Brevbärarna cyklar i T- shirts och kortbyxor.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror lite på om du är morgonpigg eller inte. Det är ganska svalt här på morgnarna ca. 17 grader, så en tröja kan komma väl till pass.     t09009.gif

Jag kom hit i går och på dagarna är det varmt och skönt, nu på kvällen har jag shorts och en t-shirt lagom för mig.

I poolen var det svalt idag men det gjorde nytta.

Jag är morgonpigg var och åt frukost vid 06.30.

Sitter på Johns place just nu.

Bor du i stan eller utanför?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...