Changnoi Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Går det laga med silvertejp är det inte trasigt. Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 (ändrad) Det finns lögn. Förbannad lögn, Och så statistik. Hemingway tror jag. Ändrades Augusti 19, 2014 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 19, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Om jag är Shejk och du är Shejk, vem skall då göra upp eld. -Afrikanskt ordspråk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Kongresser löser inga problem, men de gör dem trevligare. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Nu har jag fått all information, nu vill jag veta vad fan det är fråga om Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 (ändrad) Fakta har ingen betydelse-George Bush Om du tror att du är för liten för att påverka så försök att sova i ett tält med en mygga. Det dåliga i bråttom är att det tar upp för mycket tid. Vet du det där ansiktsuttrycket när kvinnorna vill ha sex? Inte jag heller -Steve martin Skrattar sist som tänker långsammast. Jag är inte fet, jag är bara horisontalt opropertionell. Jag har haft minnesluckor så länge jag kan minnas Självmord är ärligaste självkritiken Jag ljuger alltid, tom. nu. Gud finns inte han bara tror det. Jag skulle nog jogga men isbitarna ramla ur groggen. Dom skrattade när jag sa att jag skulle bli en komiker-Nu skrattar dom inte längre. Hypokondri är ända sjukdomen som jag inte har Om inte dina föräldrar kunde få barn så är det stor chans att du inte heller kan få. Om man sitter upp till öronen i skiten så är det bäst att inte gapa. Jag trodde jag hade fel en gång men jag misstog mig. Människorna säger att jag är apatisk men jag bryr mig inte. Jag vill dö i sömnen som min pappa, inte skrikande som hans passagerare. Skritsofrenin vinner över att vara ensam. Människor som tror sig veta allt gör oss förbannade som vet allt. Håll Sverige rent när du åker, ta med reinfeldt. Jag, svårt att bestämma mig? Nja, det vet jag inte Förr så var jag agnostiker men nu är jag inte så säker. Jesus dog för våra synder så vi vill ju inte göra honom besviken. Livet är en sjukdom som leder till döden vid en sexuell kontakt. 43% av statistiken är onödig. Ändrades Augusti 19, 2014 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 (ändrad) Den gamla fabeln "Vargen och lammet" av Aisopos handlar om en varg som tar ett lamm och vill bevisa sin rätt att äta upp det. "Du förolämpade mig i fjol" sade vargen. "Då var jag inte född" svarade lammet. "Du har tjuvbetat på mina marker" sade vargen. "Jag kan inte äta gräs ännu" svarade lammet. "Du har druckit ur min vattenkälla" sade vargen. "Jag är ett dilamm som bara dricker mjölk" svarade lammet. "Du står och säger emot hela tiden" sade vargen och åt upp lammet. Ändrades Augusti 19, 2014 av Chryzaliz https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 23, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Att argumentera med dig är som att tala med Livets ord där alla andra är hedningar.-Lung King MPR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Inte förrän det sista trädet har huggits ner. Inte förrän den sista floden har blivit förgiftad. Inte förrän den sista fisken har fångats. Inte förrän då kommer du att märka att pengar inte går att äta.”- Creeindianskt ordstäv Ganska tänkvärt. Papperslappar är det vi jagar, tja förutom vissa som jagar bitcoins då Jag tycker att det är fascinerande att de flesta människor planerar sina semestrar med mer omsorg än de planerar sina liv. Det är kanske för att flykt är lättare än förändring.”- Jim Rohn Tja, jo... det ligger nog nåt i det åxå. ”De som försöker att göra något och misslyckas kommer oändligt mycket närmare sina mål än de som försöker att göra ingenting och lyckas.”– Lloyd Jones Hehe, det gäller att få tummen ur ibland. 1 ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 30, 2024 Dela Inlagd December 30, 2024 2 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd December 30, 2024 Dela Inlagd December 30, 2024 Jag knolla där din mamma bor! Jävla brevlåda!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 4, 2025 Dela Inlagd Januari 4, 2025 2 1 3 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 22 timmar sedan Dela Inlagd 22 timmar sedan 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu