Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 En död älg blev troligtvis dödad av en varig, i Torsdags. Norska Aftenposten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 jag har slutat och dricka men bara när jag sover. George Best. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Det finns inga tvivel i min själ, inte ett endaste tvivel i min själ om, att vi kommer att misslyckas. George W Bush. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Om vi sprängde varandra i luften skulle Världen vara trygg. George W Bush. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mal03 Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Bättre springa fel fil än fila fel springa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 (ändrad) Den gode Albert Einstein hade ju många citerade meningar, om sen alla är ordagranna eller ens hans vet jag inte men visst är dom lite tänkvärda i alla fall Bara två saker är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Men när det gäller universum är jag ännu inte absolut säker. eller En man med en klocka vet vad klockan är, en man med två klockor är aldrig säker… Tage Danielsson har ju även skrivit klokskaper, dessa ut Tankar ur roten Förresten begriper jag inte vad man ska ha flygvapnet till. Det blir ju bara ett slag i luften. Utan tvivel är man inte riktigt klok. Ändrades Augusti 11, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Jag tänker, alltså gör jag mig till.Tage Danielsson Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Det är aldrig försent att ge upp,nån komiker Peter nåt tror jag eller Lasse Eriksson Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Ropa inte hej förrens du ramla i ån Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Det är aldrig försent att ge upp,nån komiker Peter nåt tror jag eller Lasse Eriksson Ronny Eriksson, Euskefurat heter gruppen. http://youtu.be/haWGxYb4qV4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Vissa vill ju ha både ömhet och värme, släng dem på ett element så blir de både ömma och varma. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Tiden rinner iväg, sa han som tappade klockan i bäcken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Hellre lite skit i ena hörnet än ett rent helvete. ( min salige mor ) C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Gör vad ni kan,jag gör vad jag vill.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Avundsjuka är konsten att räkna andras glädjeämnen i stället för sina egna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Being nice is overrated Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Fördelen med en kvinna att hon inte behöver se ut som Ferrari. Ändå så kan hon fungera som en sån racer.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Livet är som en karamell, man suger och suger och försöker få ut det göttaste! (Pastor Jansson) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Det är enklare att slåss för sina principer än att leva upp till dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Hellre lite skit i ena hörnet än ett rent helvete. ( min salige mor ) C;D Det där funkar på större delen av Thailand! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 " Thais are the best friends money can buy" Graham Greene (ca 1880) Vissa saker ändrar sig aldrig. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Eftersom "Det är aldrig försent att ge upp" av pessimistkonsulten redan har varit upp så tror jag att nån (kan vara densamme) myntat "Jag klev upp, och så var den dan förstörd". Men Freidrich Hegel sa ju att "Historien lär oss att vi ingenting lär oss av historien." vilket passar bra in, speciellt i ett Thaiforum. eller "Dessa är mina principer. Om du inte gillar dem har jag andra." av Groucho Marx, månne han var marxist.. nä, skojjade bara lite. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 (ändrad) Eftersom "Det är aldrig försent att ge upp" av pessimistkonsulten redan har varit upp så tror jag att nån (kan vara densamme) myntat "Jag klev upp, och så var den dan förstörd". Helt rätt, det var också Ronny Eriksson. http://citatboken.se/citat_av_Ronny_Eriksson_sida_4 När jag var i Stockholm besökte jag en pissoar där det över pissrännan stod: "Håll Snyggt". Jag håller väl hur fan jag vill! Ändrades Augusti 11, 2014 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Inga människor sänker sig så djupt som dom som vill komma upp sig i Världen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 På engelska för att det låter bättre: "Assumption is the mother of all fuck-ups" Hade den skylten upptejpad på varje vägg där jag jobbade då. Och det stämmer 100%! Man kan applicera det på vad som helst. Vi hade också "klant-tårta". Om nån individ gjorde ett fel som gruppen fick lida för.. ...bara till närmaste bageri och handla... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu