Sangwal Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 If Harley Davidson made airplane, would you fly one? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 På engelska för att det låter bättre: "Assumption is the mother of all fuck-ups" Apropå Steven Segal-tråden så är det även en klassisk replik i filmen Under Siege 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 " Thais are the best friends money can buy" Graham Greene (ca 1880) Vissa saker ändrar sig aldrig. Mvh Amja Kan väl inte stämma med 1880?? Thai kom väl först 1939 har jag för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Kan väl inte stämma med 1880?? Thai kom väl först 1939 har jag för mig. Graham Green föddes 1904. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Ingen dag är så dålig att den inte kan bli sämre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Den fattige saknar mycket men den girige saknar allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Graham Green föddes 1904. Den 20 Juli 1948 Ändrades Siam till Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Den friske har många önskningar den sjuke bara en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 När det regnar manna från himlen har den fattige ingen sked. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 (ändrad) Exet tror jag skulle kunna kommit på "Lättaste sättet att få en miljon är att starta med flera [miljoner]". Ändrades Augusti 11, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Ju mer man vet ju mer vet man hur lite man vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Kan väl inte stämma med 1880?? Thai kom väl först 1939 har jag för mig. Missade nog årtalet, men inte sämre för det! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 (ändrad) Nån variant av denna hängde ett tag på anslagstavlan där jag jobbade, men den försvann... lappen alltså, månne varför? På en arbetsplats med teoretiker vet alla hur det egentligen fungerar men ingenting gör det På en arbetsplats med praktiker vet ingen hur det egentligen fungerar med allting gör det På denna arbetsplats har vi kombinerat detta, ingenting fungerar och ingen vet varför. Ändrades Augusti 11, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 "Människan är god men människorna är onda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Vita Pro, det funkar för mig... Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Rikast är den, vars nöjen kostar minst. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Fattig är den som räknar sina pengar. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Fattig är den som räknar sina pengar. Ont om pengar är det gott om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Hellre rik o frisk än fattig sjuk. Den man ligger med bäddar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Man skall inte bedriva hor, Där man jobbar och där man bor. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Det är mycket månad kvar i slutet av lönen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Cokaine is God's way telling you your'e making to much money. Robin Williams. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 12, 2014 Dela Inlagd Augusti 12, 2014 Nu kan det inte bli värre sa pessimisten. Jo då sa optimisten. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu