Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Hej! Dela med er av ordspråk och visdomsord. Här kommer första. "När Gud kommer med döden kommer Djävulen med arvingarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 (ändrad) Jag ljög inte, jag sa bara sånt som senare visade sig vara osant. Källa: Richard Nixon, om Watergate-skandalen Jag tror många människor skulle vara vid liv idag om vi hade dödsstraff. Källa: Nancy Reagan Ändrades Augusti 11, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Jag ljög inte, jag sa bara sånt som senare visade sig vara osant. Källa: Richard Nixon, om Watergate-skandalen Jag tror många människor skulle vara vid liv idag om vi hade dödsstraff. Källa: Nancy Reagan Vilka lirare!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 "Jag har inte tid att hata människor som hatar mig, jag har fullt upp med att älska människor som älskar mig" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Allt vad jag vet är att jag vet ingenting. (Sokrates ) Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Alkohol kan ju vara människans värsta fiende men i Bibeln står det att man skall älska sin fiende. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika. Källa: Britney Spears Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Alkohol tar bort hämningarna -som den lilla musen som blev full och skakade sina morrhår och skrek: Hit med kattdjävulen nu!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 (ändrad) Hur sparar Josef Fritzl pengar? Jo, han har alltid släkt i källaren. Ändrades Augusti 11, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika. Källa: Britney Spears Klass!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Jag förstår inte varför TV ber om ursäkt för tillfälliga avbrott, men aldrig för de ordinarie programmen. När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd. Av barn och dårar får man höra sanningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 "De närmaste är dom värsta sa tiggaren om lusen" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 "En staty är en ståplats man fått av historien" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 "Om du besöker henne för ofta tycker hon att du är tråkig, om du inte gör de tror hon du har en annan". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 "Om du intresserar dig för hennes kropp anklagar hon dig för att bara vara intresserad av hennes kropp men om du inte intresserar dig för hennes kropp anklagar hon dig för att vara intresserad av en annan kvinnas kropp" - Det är inte alltid lätt att vara man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gusings Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Gör aldrig ingenting. Man blir aldrig så gammal att man inte tror,att man har ett år kvar att leva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Jag gör rätt många fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Oscar Wilde är troligtvis en av de mest citerade människorna i historien och det finns en anledning till det. Han sade saker som var så otroligt träffsäkra och jag gillar många av dem och särskilt denna,,,,, " Folk är aldrig så banala som när de tar sig själva på djupt allvar " // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Om du prisar henne så tror hon att du ljuger om du inte gör det är du värdelös. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Det man vet det vet man! Det man inte vet det vet man inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Barn behöver kärlek, speciellt när dom inte förtjänar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Det är aldrig ens fel att två träter. Det är aldrig ens fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Även dåren tros vis om han tiger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Augusti 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Jag brukade missa mycket.....miss Kanada....miss Storbritannien....miss World. George Best. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu