Jump to content
IGNORERAD

"Kollektivtrafik" Pattaya - Si Racha


Oregistrerad

Recommended Posts

Oregistrerad

Hi

 

Undrar om det är nån som vet ifall det finns passagerartrafik mellan dessa orter, Buss, van, bathbuss eller dyligt?

Ska dit på fredag men om det regnar är det väldigt trist åka scooter, annars är det ju bara köra ca 30 min.

 

Ifall det går nån fordon som man kan åka med, var stiger man på, vad kostar etc. Tack på förhand.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan ju alltid hyra en bath buss. Bara att fråga första bästa och förhandla om priset. Vad det kan kosta vet jag inte men inte mer än 1000.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Man kan ju alltid hyra en bath buss. Bara att fråga första bästa och förhandla om priset. Vad det kan kosta vet jag inte men inte mer än 1000.

600 har man hört för en enkel resa, sen är det ju annat om man ska till tillexempel Tiger Zoo och bathbussen ska vänta där.

Nu vill jag åka till Robinsson och träffa en vacker tjej.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker du ska ta moppen och avläsa Buddhas tecken på resan.

 

Om det regnar, så kan det vara ett tecken på ett tjejen inte är rätt för dig eller kanske att du måste jobba hårt för att förtjäna henne.

Om det inte regnar, så är hon kanske rätt för dig eller om hon inte är rätt för dig, så ska du stekas i värmen och se det som ett tecken.

 

Det gäller bara att avläsa tecknen på rätt sätt.

 

För övrigt, så skulle jag ta moppen ändå, eftersom trafiken, u-svängarna med bilar som hindrar trafiken och rödljusen emellan orterna är väldigt irriterande med bil.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jag tycker du ska ta moppen och avläsa Buddhas tecken på resan.
Absolut tar jag moppen om det inte regnar, men börjar jag läsa på alla tecken så lär jag aldrig träffa nån brud med min livliga fantasi. Man kan ju vända o vrida på tecknen allt efter hur man vill se på saken. Nej tacka vet jag, åker på blindo, kan inte bli värre än att jag får bjuda på en lunch till henne.
Link to comment
Dela på andra sajter

600 har man hört för en enkel resa, sen är det ju annat om man ska till tillexempel Tiger Zoo och bathbussen ska vänta där.

Nu vill jag åka till Robinsson och träffa en vacker tjej.

Det var det värsta, träffa en vacker tjej.  Varför gå över ån efter vatten?

Det vimlar ju av vackra tjejer i Pattaya.

Det måste vara något alldeles extra.  Hur som helst ser jag fram emot en utförlig

rapport, och givetvis några "bildbevis".

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Det var det värsta, träffa en vacker tjej.  Varför gå över ån efter vatten?

Det vimlar ju av vackra tjejer i Pattaya.

Det måste vara något alldeles extra.  Hur som helst ser jag fram emot en utförlig

rapport, och givetvis några "bildbevis".

Tack Du lill_kurre, få se om jag får lov att lägga ut bilder sen på dagens tjej tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hi

 

Undrar om det är nån som vet ifall det finns passagerartrafik mellan dessa orter, Buss, van, bathbuss eller dyligt?

Ska dit på fredag men om det regnar är det väldigt trist åka scooter, annars är det ju bara köra ca 30 min.

 

Ifall det går nån fordon som man kan åka med, var stiger man på, vad kostar etc. Tack på förhand.

 

Hustrun säger att vi har åkt Bathbuss den sträckan för en billig penning ( 40-50 bath): Ställer man sig nära trottoarkanten på Sukhumwith och ser lagom vilse ut så behöver man inte stå länge innan det svänger in en bil/minibuss och frågar om man ska med.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...