Jump to content
IGNORERAD

Baan Uttaradit


Phom Lasse

Recommended Posts

  • Svar 40
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Uttaradit Hagoat

    10

  • B747

    8

  • Phom Lasse

    3

  • biran

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

The TWO and only.

 

 

som allltid gör något trefalldigt

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Uttaradit Hagoat

Vet inte om jag gör rätt nu men det ska vara vägbeskrivning från google earth. Ber om ursäkt om det inte blir nån bild.

m.v.h.Tony.E

post-11601-0-02303600-1423993451_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

Uttaradit Hagoat

Grattis. Var i Uttaradit har du bygget? Har själv hus ca 4 km norr om Sila At och kommer dit 5 december. Ha det 

Är ni kvar där i April vore kul å lokalisera var ni bor. Mot vattenfallet säger min fru och då vet jag vilket håll  det är i allafall. Om du inte har sett kartan jag ladde upp från google eart så kan ni titta på mina inlägg så ser ni vilket vädersträck från Uttaradit vi håller till. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Uttaradit Hagoat

Kordinaterna från google eart.

Mig Tony,

Latitud. 17¤32`16,17"N

Longitud. 100¤6`47,14"O

Kalle.

Latitud. 17¤31`43,04"N

Longitud. 100¤11`25,84"O

Stefans hus är före Kalles precis när man har svängt av vägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Uttaradit Hagoat

Är ni i Uttaradit nu. Vi åker till Bangkok den 3 mars.

Biran

Nej vi åker ner 3 April kommer upp till Uttaradit kanske nån dag senare, stannar kanske nån dag i Bangkok  först. Är ni på väg till svedala eller kommer ni upp igen?

Ändrades av Uttaradit Hagoat
Link to comment
Dela på andra sajter

Uttaradit Hagoat

kan du fixa kordinaterna  t.ex 45,454545

Var kordinaterna till nån hjäp? Skriver på fel ställen ser jag men jag kommer väl underfund med det här nån gång. :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Uttaradit Hagoat

Tyvärr så är jag i Sverige då och återkommer i december till Uttaradit.

Biran

Ok. Synd men det blir väl fler turer framöver. Soligt å fint här i Grängesberg idag. o ett par pluss grader. Hör av dig när det är dags å åka ner igen Kalle har pension och har ju tänkt vara där nere hela vintrarna fram över om det inte kommer nått i mellan. Du får givetvis höra av dig fast ni inte är där, lät som jag sa att det skulle vara tyst tills det det, va inte så jag mena i alla fall :not_i:

Ha de.Tony.

Ändrades av Uttaradit Hagoat
Link to comment
Dela på andra sajter

Uttaradit Hagoat

jag bor c:a 110 Km från er om det kan vara av intresse

väg 1023 mellan Phrae och Lampang nära byn Long

Klart jag ska försöka hitta på dig, alltid roligt å se sig omkring i alla fall, lämnar thai nr när vi kommer ner så är det säkert lättare å hitta på dig om nån förklarar vägen eller nån mötesplats.

Kan kanske gå med gps på telefon om den hittar till adressen. Hörs 

Link to comment
Dela på andra sajter

Uttaradit Hagoat

Då va veckans jobb avklarat. Familjen kom med tåget och hälsade på mig i Gävle, är där på jobb ett par veckor till. Det blev en sen middag på Saigon i Centrum, buffen va inge vidare tyckte frun men biff med purjolök som jag åt va då inge fel på. Det va nog på slutklämmen på buffen så dom viste nog om att det inte va som det skull för vi slapp betala för jäntan och drickan.Roligt att dom kom men jag blev förpassad till smal sängen i husvagn och det var ju inte så bekvämt medans fru och barn myste i min 1,20 säng, men vad gör man inte för husfriden. Kördes dom till centrum så dom fick fönstershoppa i några timmar, hämtade dom när jag var färdig för dan då blev det citty gross och biltema sen bar det av hem slapp Valbo köpcentrum för er som vet var det ligger, hon hade ont i fötterna ( tur för mig ). Blir nog badhuset i Ludvika idag ,sista dan på sport lovet idag.  Har i alla fall fått ledighets ansökan beviljad så nu ska det mycket till om man inte kommer iväg. :im_happy:

Ändrades av Uttaradit Hagoat
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...