Jump to content
IGNORERAD

Ursprungligt meddelade!


BORN62

Recommended Posts

Hejsan :icon_lol:

Nu när jag skulle läsa Nerikes tråd 'Korat (Isaan) Bilder' som innehåller många fina bilder så blir det lite rörigt att söka upp det ursprungliga meddelandet som hamnar någonstans i mitten av alla svar.

Vill ha meddelandena i fallande ordning med det första högst upp. Sen om det är flera sidor i tråden får det gärna börja på sista sidan men ha kvar ursprungligt meddelande högst upp.

Förenklat kan man ju säga - som på TT :thumbsup:

Finns det någon möjlighet att när man öppnar en tråd få det ursprungliga meddelandet högst upp?

Kan man göra någon 'personlig' inställning eller blir det isåfall en generell ändring som 'drabbar' alla?

Några tycker säkert att det är bra som det är nu så med en generell ändring kan det ju bli bökigt att få alla nöjda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Born..

När man trycker på snabblänken (dom sista postade trådarna) så kommer man till den sist inlagda medelande i den tråden.

Var lite rörig i början inna man kom på det.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Nerike!

Men jag skulle gärna se att ursprungligt meddelande kom överst och sen inlägg nr 2,3 osv.

Blir det många svar skulle jag vilja ha ursprungligt meddelande högst upp sen följt av sista sidan = sista svaren.

Har man då missat några sidor så är det lätt at scrolla tillbaka.

Iofs säkert en vanesak och kanske inget att lägga krut på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Håller med Born62 100%!

Det var faktiskt en mycket bra funktion hos MSN. Man ser första inlägget och kommer då ihåg vad tråden handlar om. Och oftast rymdes nya svar bland de senaste 15 inläggen. Inget behov av sidbyten...

Möjligen inte så lyckat när det är ett mycket långt första inlägg med många bilder (som jag själv gjort mig skyldig till ett antal gånger ;-)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Tommy

Japp, den biten av MSN forumen är mycket bra!

Att gå direkt till sista sidan av ett meddelande här, med en massa nya svar och bara se en smiley. är trist.

Besöker inte Soi Sixten så ofta (eftersom jag tycker det är en enda stor röra), men har inte det forumet möjlighet till personliga inställningar, om hur man vill ha trådarna presenterade?

Om det skulle vara möjligt här, skulle jag nyttja det!

MVH Tommy

Link to comment
Dela på andra sajter

Fixat...

Första inlägget syns numera på varje sida högst upp i en tråd med flera sidor.

Hoppas ni är nöjdare nu :)

Link to comment
Dela på andra sajter

De va la gött  :) !

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar så mycket surin.. nu ser man vad tråden handla om  :thumbsup:

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Jättebra!

Går det att ordna så att senaste meddelandet ligger längst ner på första sidan, som på MSN?  :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör det ju :D

Om det inte gör det hos dig, så har du inställningsmöjligheter på din profil-sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller njae, det gör det ju inte, men... **host**... vad sa du nu igen...glömt bort det. Hmm. Maipenrai..

Men du kan ju klicka på "Visa olästa inlägg sen ditt senaste besök."  Då slipper du ju till och med scrolla ner till senaste inlägget.

På så vis sparar man ju 1/12 sekund.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har rätt! Det var jag som hade ändrat mina inställningar!

Bra jobbat gubben!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är tydligen inte som alla andra  :rolleyes3: Tycker inte om när ursprungsmeddelandet ligger kvar på varje sida.

Tex. om det läggs in mycket bilder i första inlägget blir det lätt tjatigt att se samma bilder återkomma hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...