Jump to content
IGNORERAD

Nytt honorärkonsulat i Pattaya


Oregistrerad

Recommended Posts

Oregistrerad

 

Nytt honorärkonsulat i Pattaya

 

Torsdagen den 19 juni öppnar honorärkonsulatet i Pattaya ett nytt kontor i Dusit Thani Hotel Pattaya. Konsulatet flyttar

därmed från de tidigare lokalerna i Sugar Hut Resort. Den nye konsuln Chatchawal Supachayanont är general manager

för Dusit Thani Hotel och ersätter den hittillsvarande konsul Dr. Sunya Viravaidya efter dennes pensionering. Från och

med den 19 juni är alltså svenskar i och omkring Pattaya välkomna att vända sig till det nyöppnade konsulatet i olika

ärenden, som tex. att hämta ut pass, körkort samt diverse intyg. Det kommer även att bli möjligt att rösta på konsulatet

i samband med riksdagsvalet 2014. Det nya konsulatet kommer att ha öppet måndag - fredag, 09.00 - 12.00.

 

Adressen är:

240/2 Moo 5, Pattaya Beach Road

Banglamung

Pattaya

swedenaboard.com

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var verkligen en positiv nyhet, tack för den!

Ryktet har ju gått att konsulatet skall läggas ner.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer, strålande nyheter ! Men var mer exakt kommer det att ligga ? 240/2 Moo 5, Pattaya Beach Road säger inte mig så mycket.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Instämmer, strålande nyheter ! Men var mer exakt kommer det att ligga ? 240/2 Moo 5, Pattaya Beach Road säger inte mig så mycket.

 

Fritz..

ett nytt kontor i Dusit Thani Hotel Pattaya ,fråga i reception så vet dom nog ,förhoppningsvis får dom väl upp en skylt

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Instämmer, strålande nyheter ! Men var mer exakt kommer det att ligga ? 240/2 Moo 5, Pattaya Beach Road säger inte mig så mycket.

 

Fritz..

Dusit Thani Hotel Pattaya Den nye konsuln Chatchawal Supachayanont är general manager för Dusit Thani Hotel

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer, strålande nyheter ! Men var mer exakt kommer det att ligga ? 240/2 Moo 5, Pattaya Beach Road säger inte mig så mycket.

 

Fritz..

Dusit hotel står det ju i texten och det vet du väl var det ligger, vandringsman som du är.

Alltså uppe vid delfinrondellen.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dusit hotel står det ju i texten och det vet du väl var det ligger, vandringsman som du är.

Alltså uppe vid delfinrondellen.

 

Ja i början av Beach Road.

Nära Thaiairways kontor

 

 

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Dusit hotel står det ju i texten och det vet du väl var det ligger, vandringsman som du är.

Alltså uppe vid delfinrondellen.

samma hotell som thai air kontoret ligger vid

Link to comment
Dela på andra sajter

ett nytt kontor i Dusit Thani Hotel Pattaya ,fråga i reception så vet dom nog ,förhoppningsvis får dom väl upp en skylt

 

 

 

 

Har jag gjort bort mig nu igen ?  Får skylla på att jag är lite sleten efter en tuff dag i Jomtien. :17:

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Har jag gjort bort mig nu igen ?  Får skylla på att jag är lite sleten efter en tuff dag i Jomtien. :17:

 

Fritz..

Vi dömer inte Dig Friz, vi har överseende :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...