Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Bibben

Semestersvenskar i Phuket, TV4 ons. 20.00

Recommended Posts

phitsanulok

Har ett par jobbarkompisar som alltid köper all incluse, eller hur fan det stavas,

brukar fråga när dom varit neråt hur det varit, jorå fin pool svarar dom.

De flesta som reser på detta sätt är nog inte ute efter ett kulturutbyte utan vill helt enkelt koppla av på ett smidigt sätt.

Skulle själv kunna tänka mig att tillbringa kanske 2 eller 3 dagar på ett sånt hotell, sen vill jag nog vidare. För många är det just turistställena som är Thailand, om det kommer hit en asiat på semester så tror jag inte han åker till Munkfors 2 v  och tittar på när Sture plöjer upp potatislandet med sin gamla traktor.

Tilläggas skall att jag höll på att skratta mig harmynt åt paret med dubbelrum.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

L64

Och om två eller tre program kommer Kenntha som har Shooter i Patong på Soi Eric med tv4 var med på hans fiske tur och dagen efter i baren.

Tur att man inte var där.

Undra hur det programmet blir.

Skall verkligen bli intressant o se hur fd "kyrkans man " i Patong ter sig i TV-rutan!

skåneljungen

Och om två eller tre program kommer Kenntha som har Shooter i Patong på Soi Eric med tv4 var med på hans fiske tur och dagen efter i baren.

Tur att man inte var där.

Undra hur det programmet blir.

Ja detta program får man ju inte missa.

Shotkenta in action

(tur dom inte var där i Augusti o spelade in)

Skåneljungen

MG

...

Skulle själv kunna tänka mig att tillbringa kanske 2 eller 3 dagar på ett sånt hotell, sen vill jag nog vidare. För många är det just turistställena som är Thailand, om det kommer hit en asiat på semester så tror jag inte han åker till Munkfors 2 v  och tittar på när Sture plöjer upp potatislandet med sin gamla traktor.

Tilläggas skall att jag höll på att skratta mig harmynt åt paret med dubbelrum.

Hahaha

foreverbubbles8

Klart att programmet är riggat. Scenen med dubbelrum är ju redan odödlig.

Det enda som är äkta är ju Bertil.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Kajjan

Klart att programmet är riggat. Scenen med dubbelrum är ju redan odödlig.

Det enda som är äkta är ju Bertil.

Riggat? Klart det inte är. Klippt så att det blir maximalt med underhållningsvärde, ja.

hasse11

Kenntha är svenska  :whistle:

hasse11

Kenntha är fort farande svenska kyrkans man i patong inte FD vad jag hörde senast.

Men vem kan tro det  :whistle:

Nu blev det rätt

Guest lars60
:yahoo: Yes...ikväll blir det soffan och TV4 igen!  :great:

cimit

Är det idag han kommer upp i tv rutan? haha.

Kajjan

Ni som ser på programmet med era thaifruar... Vad har de att säga om reseledarnas sätt att behandla thaiarna?

Jag skämdes nåt så fruktansvärt när den där tjocka reseledaren gick runt på marknaden och hojtade om vad hon skulle ha. Hon pratade något mellanting av svenska och engelska och blev upprörd när thaiarna inte förstod, herregud. Hennes allmäna framtoning bara skrek "Jag är boss, ni är undermänniskor". Fy fan... Hon borde byta jobb.

Bibben

Ni som ser på programmet med era thaifruar... Vad har de att säga om reseledarnas sätt att behandla thaiarna?

Jag skämdes nåt så fruktansvärt när den där tjocka reseledaren gick runt på marknaden och hojtade om vad hon skulle ha. Hon pratade något mellanting av svenska och engelska och blev upprörd när thaiarna inte förstod, herregud. Hennes allmäna framtoning bara skrek "Jag är boss, ni är undermänniskor". Fy fan... Hon borde byta jobb.

Jobb?

Hon borde spärras in ju.

Som Göteborgare skäms man ju testiklarna ur sig ju...  :bag:

Ännu mer borde ju alla charterbolag skämmas, är detta ett genomsnitt av reseledare, jisses.. så skämmigt!!!!!!  :bag::bag::bag::bag::bag::bag:

Swippe

Jobb?

Hon borde spärras in ju.

Som Göteborgare skäms man ju testiklarna ur sig ju...  :bag:

Ännu mer borde ju alla charterbolag skämmas, är detta ett genomsnitt av reseledare, jisses.. så skämmigt!!!!!!  :bag::bag::bag::bag::bag::bag:

Ähh, förutom den feta gnällkärringen så verkar de övriga helt ok tycker jag.  :great:

Mvh Swippe

Enis

Programmet igår var så djävla pinsamt att man blev tvungen att stänga av..

Tv4 har tydligen så svårt att få dag på deltagare att de själva måste ragga upp två pseudokändisar och skicka ner dit dör att de skall få ihop några minuter program.

:suicide:

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy