Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Bibben

Semestersvenskar i Phuket, TV4 ons. 20.00

Recommended Posts

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

swedenfarang

Leffe måste ju vara vansinnig! Hur kan ha tro att han ska kunna lura någon att han har spelat golf 6-7 år. Karln hade ju uppenbarligen aldrig spelat golf. Snacka om att göra sig till så pass mycket att det bara blir komik. Hahaha. Skulle inte förvåna mig om hans gamla merca är en hyrbil också.  :na:

janr

Appropå den ständigt uppkopplade mamman, kan bara tycka synd om man och barn. Åker man på EN veckas semester till Thailand, har med sig jobbet hela tiden samt dessutom tycker att det ska bli skönt att få komma hem och göra lite nytta igen borde man kanske anses ha förverkat sin semesterrätt.

Men människor upphör aldrig att förvåna. Vad som förvånar mig dock är att någon vill skylta med detta beteende, och vissa andra t.ex. "dubbelrummet", i TV, inför vänner och bekanta, jag skulle skämmas ögonen ur mig i alla fall. Börjar i alla fall fundera på hur riggat/vinklat det är. Är det verkligen 'riktiga' människor som ställer upp eller är det spelat, klipper TV4 så att det blir väldigt överdrivet? Eller är det helt enkelt så att vissa gör vadsomhelst för att synas i TV?

F.ö. ansluter jag mig helt till uppfattningen att Kenta verkar vara en skön lirare, skulle gärna ta en öl eller två i hans bar om jag kommer till Patong nån gång, hos Leffe däremot skulle jag aldrig spendera en endaste bath och definitivt aldrig vilja stöta på honom på en golfbana.

skåneljungen

Ja väldigt trevligt hos Kenta. Och ringandet i klockan kommer ofta.

Jajajajaja.skååååååål.

Och dom fisketurerna har man varit med på ett antal gånger.

Skåneljungen

Guest Isan Lover

Hej

Kan bara instämma, Kenta var avsnittets behållning.

Om jag någon gång kom till Phuket skulle jag gärna besöka hans ställe.

Uppkopplade mamman var tragisk att se, stackars man och barn.

Leffe verkade en nedlåtande syn på lokalbefolkningen.

Mvh Isan lover

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

BORN62

Hejsan :yes:

Caddien Leffe blev tilldelad va ju iallafall söt.

Sen att den gamla alkholiserade gubben inte kunde spela va väl inte så förvånande.

Mamman med jobbet.

Va fan åker hon överhuvudtaget på semester för?

Tyckte mest synd om hästen som fick ha den tjocka reseledaren på ryggen.

swedenfarang

Born:

Det tyckte jag oxå, fint leende! Dock sa jag det högt för mig själv i soffan. Det skulle jag inte ha gjort.. :slap:

Guest Flores

Hade jag varit hans caddie hade jag slängt gubbjävelns klubbor i dammen. Stoppat upp två peggar i näsborrarna på honom också och sedan repat han bil med hans bilnycklar.

måne

Flores..varför är du så aggresiv??Mvh Måne

swedenfarang

Hahahaha  :shout::yahoo:

Guest Flores

Måne:

Hade du känt mig så skulle du veta att det finns  inget som gör mig så upprörd som när man behandlar en kvinna nedlåtande.

måne

Jag tycker hela hans person är nedlåtande,en av dom som man inte lägger energi på.Mvh Måne PS skulle jag lägga energi på alla puckon därnere skulle jag inte orka ha kul DS

Guest Flores

Måne: Jag lovar jag blir en ny människa efter ditt inlägg :girl_devil:

janr

Ursäkta om jag är en messerschmidt, men titta på videoklippet av Leffes golfrunda.

http://www.tv4.se/1.ideoId=1.868262

Ungefär halvvägs in, efter att han fått massage, ser man ganska bra när han gör ett utslag.

Hur håller karl'n i klubban egentligen? Nån som sett nått liknande?

måne

Låter bra Flores,livet är för kort för att bry sig om dyliga dårar.Får han nya kunder efter det här i TV så ska han vara väldigt glad.Ha det gott.Mvh Måne  :mdr:

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy