Jump to content
IGNORERAD

familjerum jomtien beach


udonmao

Recommended Posts

hej någon som känner till något hyfsatt familjerum runt soi 1-4 i jomtien, gärna pool, max 2500 bath

Udonmao

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte testa Silver Sand Villa på soi 8(tror jag)...bokade 2 rum i anslutning till varandra ,,dörr emellan rummen...tror att det kosta 1500bath i vintras pr natt..finns också 2 pooler där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Soi 11 har för 10,000 baht månaden lågsäsong fast för lång ifrån kanske. 3 rum o kök.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Soi 11 har för 10,000 baht månaden lågsäsong fast för lång ifrån kanske. 3 rum o kök.

Vad är det för ställe? Låter otroligt

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir inte soi 11 ner mot rysskvarteren?......på soi 7 har du Tip Condo....har en kompis som bott där nåra gånger...skapligt billigt för en månad ....under 5000bath tror jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir inte soi 11 ner mot rysskvarteren?...på soi 7 har du Tip Condo.har en kompis som bott där nåra gånger...skapligt billigt för en månad .under 5000bath tror jag.

Jo fast finska beachen låg bara 50 m till höger..;)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Soi 11 har för 10,000 baht månaden lågsäsong fast för lång ifrån kanske. 3 rum o kök.

hej vet du vad hotelet heter

udonmao

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

 

Hur många personer är ni? och vilken tidpunkt gäller det. Mvh Maitan.

hej maitan, 2 vuxna å 2 barn, kan även tänka mig 1 månad om priset är bra, helst i bottenplan, december, kommer ja å tar några sommarlätt varje dag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...