Jump to content
IGNORERAD

Förbannade EU!

Nineteen68

Recommended Posts

Oregistrerad

Det där avtalet saknar så otroligt mycket som WTO fortfarande inte lyckats lösa så om du tror det räcker visar du din okunnighet

Och iom du tror att personrörlighet handlar om import av billig arbetskraft bara är du ännu mer okunnig tydligen

EU är världens största ekonomi så hur du kan påstå att "EU utgör en mycket liten del av världen" är för mig en gåta

Jag hade för mig att Kina och USA var världens största ekonomier? Men du verkar ju vara den kunniga så.

Dela på andra sajter

• Svar 254
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• nitramj77

26

• Tallviking

20

• Khemmarat

18

• Wanchai

12

Mest aktiva i denna tråd

Jag hade för mig att Kina och USA var världens största ekonomier? Men du verkar ju vara den kunniga så.

Nej. USA och EU är dom två största. Det är därför de pågående förhandlingarna om ett frihandelsavtal mellan dessa stora drakar dragit till sig så mycket uppmärksamhet

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Oregistrerad

Nej. USA och EU är dom två största. Det är därför de pågående förhandlingarna om ett frihandelsavtal mellan dessa stora drakar dragit till sig så mycket uppmärksamhet

http://www.finansliv.se/joeolsson/i-ar-gar-kina-om-usa-och-blir-varldens-storsta-ekonomi/

http://sprakforsvaret.bloggagratis.se/2014/05/01/10681838-kina-kommer-formodligen-att-passera-usa-som-varldens-storsta-ekonomi-i-ar/

Dela på andra sajter

Dela på andra sajter

Mja, EU är först och främst en jordbruksorganisation, ett Europeiskt LRF med halva budgeten till bönderna.

Frankrike bockar och tackar.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...