Perki Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Hallo Någon som nyligen har åkt eller kommer att åka med Ukraine international airlines? Planerar att åka,med familjen, till Thailand i november till februari. 3 månader alltså. 2 vuxna och 2 barn för 16660 kr. Ett mycket frestande erbjudande...Eller?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Här kan du läsa vad andra tyckt http://www.airlinequality.com/Forum/ukraine.htm Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Perki Inlagd Juni 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2014 Hej Tack för ditt svar.Har själv åkt med Aeroswith för några år sedan, och det fungerade friktionsfritt... För mig är det bara en transportsträcka, och priset är ju,som sagt, frestande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Hej Tack för ditt svar.Har själv åkt med Aeroswith för några år sedan, och det fungerade friktionsfritt... För mig är det bara en transportsträcka, och priset är ju,som sagt, frestande. Gick inte dom i konkurs och en massa svenskar fastnade i Kiev ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Bokade med Aerosvit för nåt år sen, men åkte aldrig. Efter 4e tidsändringen så bokade jag om till Thai. De kanske är ok, men jag pallar inte överdrivet strul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Serverar i vart fall stabila pilsner på ukrainska flyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Serverar i vart fall stabila pilsner på ukrainska flyg Blandat 326.jpg Var från Ukraine international Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dannep4 Inlagd Juni 6, 2014 Dela Inlagd Juni 6, 2014 Gick inte dom i konkurs och en massa svenskar fastnade i Kiev ? Jo Aeroswit konkade och bla. Jag blev fast i Kiev. Det var inte roligt att ta sig hem därifrån. Inte många flygbolag som trafikerar den destinationen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jorake pitpokkati Inlagd Juni 7, 2014 Dela Inlagd Juni 7, 2014 Åkte med Aerosvit för några år sedan. Helt ok! För mej är också flygresan bara transport mellan A och B. Och bra flygplats i Kiev, väldigt billig taxfree. Är Ukriane International Aerosvit som återuppstått? Någon som vet? Funderade att flyga med dom hem till Sverige i juli, men tyckte det verkade osäkert, dels flygbolaget man inte hört talas om och dels situationen mellan Ukraina och Ryssland så blev istället Qatar för någon hundralapp mer. Blir också en ny erfarenhet, aldrig flugit med dom tidigare. Någon som har erfarenhet av Qatar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.