Jump to content
IGNORERAD

Taxi Udon Thani


Kalas

Recommended Posts

Hej

Har för mig att någon någon gång skrev och gav tips om någon form av taxiservice från UT flygplats. Kan även ha varit någon form av annan transportservice.

Någon som kommer ihåg och kan ge mig adressen? Eller tipsa om taxinummer/adress? Eller kanske någon medlem på plats vill tjäna en hacka?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det basta ar att forbestalla en taxi, har ar kontaktinfo!

 

 

 

post-3426-0-93525000-1402064842.png

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Taxi från flygplatsen till city kostar ca 200bht. Du behöver inte boka det finns många där. Men metertaxi är det brist på. Ska du längre ut än city kan jag ordna någon som hämtar dej.

BAJEN 4-EVER

Link to comment
Dela på andra sajter

Taxi från flygplatsen till city kostar ca 200bht. Du behöver inte boka det finns många där. Men metertaxi är det brist på. Ska du längre ut än city kan jag ordna någon som hämtar dej.

Dom s.k. taxi (egenforetagarna) ar utjagade (atminstanne for tillfallet) och Taximeter tycker tydligen det ar for osaker inkomst att hacka utanfor flyget...hur har man tankt, Thailogiken ar outgrundlig!

Men bokar man, antingen Taximeter eller det privata alternativet sa star dom dar o vantar!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska du till ett hotell så har dem oftast hämtningar. Kolla i såfall.

 

Rebnel

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för svaren.

Har hittat någon form av alternativ transportservice men inte fått någon ungefärlig prisuppgift.

 

Jag vill åka från UT flygplats till Nong Pok Yai, några km från Kham Ta Kla. Enligt Google maps rör det sig om ungefär 150km.

 

Smaland, vad är det för kontakt du har och kör de "svenskt", dvs, enligt gällande hastighet och med hänsynstagande till passagerares önskemål?

Kan du kolla vad det skulle kosta ungefär?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...