Jump to content
IGNORERAD

Medlemsträff på Thailändska tigern


Surin P3

Recommended Posts

Gå ett varv runt kvarteret och nyktra till, verkar vara den enda repliken som di kan.

[move]Fönstervaktaren Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 86
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • swedenfarang

    21

  • Surin P3

    17

  • gubben4906

    10

  • noBuzz

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Quote

Gå ett varv runt kvarteret och nyktra till, verkar vara den enda repliken som di kan.

[move]Fönstervaktaren Arne[/move]

En bra replik på Tigern.. om någon väl påbörjar vandringen runt det kvarteret så kommer de aldrig tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Gå ett varv runt kvarteret och nyktra till, verkar vara den enda repliken som di kan.

[move]Fönstervaktaren Arne[/move]

Hej Ban99arne!

Du måste dyka upp på Tigern den 31:e! Du slipper inte undan. Det är förståeligt om du inte vill röja din identitet. Då får du gärna göra som Zorro, Stålmannen och Spindelmannen. Du får klä på dig mask och dräkt!  :jester::crazy::crazy::crazy:

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, det skulle vara den ultimata tillställningen med B99A i spetsen med joker-kläder på sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Till mig så säger de alltid:

"Välkommen in, häng av dig till vänster och där inne är baren. Ta en dubbel och ryck upp dig!"   :drinks:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Går i princip aldrig på lokal där det finns ett klientel som gör att man behöver vakta dörrarna.

[move]Lokale Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

31 januari verkar vara klart, hur är det med tiden? 17? ,18? eller 19?

trötta  :wai: gubben  :mdr:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bestämt att den 31. är datumet...

Återkommer förhoppningsvis med en "officiell" start-tidpunkt i veckan, efter diskussioner med ägaren.

Fast allt är ju valfritt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle behöva en siffra...

De som tänker komma, rösta högst upp på denna sida.

Då har jag en aning om hur många som tänker förgylla tillvaron.

Inga inlägg krävs för detta - endast ett klick.

Slutdatumet är: tisdag den 27 januari 2009 kl. 22:30 för omröstningen, men inte för själva tillställningen, utan bara så jag kan planera lite.

Och eftersom datumet är bestämt till den 31. så rösta gärna på det datumet ;) Genomsnittet av totala röster samt de som röstat på den 31. kommer att få "plats". Sen är det upp till var och en att ramla in när de vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Surin:

När du har kontakt med Tigern, försök om möjligt att få oss placerad på nedervåningen. Har sett att de är pigg på att placera grupper på övervåningen. Det är ju på nedervåningen allt action är :) Men som sagt, det beror nog på hur många vi blir.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har faktiskt bara varit på tigern några gånger under åren. Men varit på massa av thai(vietnames/japansk/kines)restauranger och en del asiatfester av olika slag.

Den 31 kan jag dock inte komma. Om ni inte går dit i ottan som Gubben ville, då skulle jag ev kunna komma förbi. Men hur kul är det att gå ut på lokal kl 17-18-19...

Alea Jacta Est

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej MG,

"Men hur kul är det att gå ut på lokal kl 17-18-19..."

Tänk thaitid! 23-00-01 ;-)

För övrigt hoppas jag det blir en trevlig träff och att vi får rapport med både text och bilder!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Åsså en fråga...

Hur många tänker ta med sin respektive?

Hmmm... 

"Hej älskling! I kväll ska jag på träff på Tigern där det finns med en massa thaitjejer. Ska du följa med?"

"- Hej Tiirak, tack för att du frågade men jag stannar nog hellre hemma och stryker lakanen. Ha kul du!"

:)

Gissar att de flesta som har respektive kommer tillsammans. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hmmm... 

"Hej älskling! I kväll ska jag på träff på Tigern där det finns med en massa thaitjejer. Ska du följa med?"

"- Hej Tiirak, tack för att du frågade men jag stannar nog hellre hemma och stryker lakanen. Ha kul du!"

:)

Gissar att de flesta som har respektive kommer tillsammans. :)

För oss som har lilla vännen  kvar i Thailand blir det ju lite svårare så klart, om hon inte kan få ett express visum just för denna kväll!Men som nybörjare vill man ju gärna ställa upp ändå, är tydligen en hejare på karaoke,"a whiter shade of pale"!  :dance1:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

För oss som har lilla vännen  kvar i Thailand blir det ju lite svårare så klart, om hon inte kan få ett express visum just för denna kväll!Men som nybörjare vill man ju gärna ställa upp ändå, är tydligen en hejare på karaoke,"a whiter shade of pale"!    :dance1:

Jo... såklart!  :punish:   :bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jo... såklart!  :punish:   :bag:
soi cowboy och min kompis från sumpan kommer han är medlem på det här forumet också han  brukar visserligen ligga och sola sig  i pattis men han är helt ok faktigst den 31 så kör vi OCH surin  pratar med ägarn så se till att han beställer hem extra mycker chang dom brukar ta slut tidigt    mvh
Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm, jag kommer nog ensam. Brukar vara ytterst svårt att få med frugan på tillställningar som inte innebär bokläsning i soffan. Tyvärr. Fast det blir nog bra, jag har många personligheter..hehe.  :whistle:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh vafan, jag drar en sväng på Tigern redan ikväll oxå!  :yahoo::drinks:

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...