Jump to content

What's on Korat

BBJ

Recommended Posts

• Replies 28
  • Created
  • Last Reply
leifen

Japanska ambassaden är ett trevligt ställe i korat :thumbsup:

Badhus är det inte brist på :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Stickan

Jo men tror inte Stickan är särskilt festasugen med oss på sin ankomstdag :)

Det tror du helt rätt i. Men jag är i Korat med omnejd under tre veckor därefter.

Stickan

Inte för dum för att förstå!

• 1 month later...
mikedo58

Är det någon eller några som är på plats i Korat imorgon (9 juli)?

Jag funderar på att åka med dit när frun skall till templet i Pak Chong, men det beror på hur trött jag kommer att vara efter nattens fotbollsmatch.

I och för sig hade jag inte tänkt stanna över natten utan ta tåget tillbaka till Krasang på eftermiddagen, men det kan eventuellt omvärderas.

Annars är jag i Krasang, Buriram till 26 juli, så det finns fler möjligheter att träffas i Korat eller någon annanstans.

Om någon är intresserad har jag mobilnumret 0985932384.

/Mikael

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Similar Content

• Naam kaeng
      By Naam kaeng
      Jo, precis, vad har egentligen MPR betytt för dig?
      Vilken nytta har du haft av MPR?
      Enbart fördelar? Vissa nackdelar? 
      Du är ju kvar här ...... så kanske finns det något som håller dig kvar?

För min egen del så har jag fått massor av vänner - for life!   

• Acker
      By Acker
      Tycker att det alltid är problematiskt med skovalet när man är i Thailand.

Skulle vilja ha lite tips på vad ni anser vara de bästa skomodellerna att ha på sig på Thailandsemestern. Gärna så specifikt som möjligt.
      Ingen djungeltrekking, men blir väl en del asfaltsnötande i Bangkok samt på shoppingmalls samt strandliv och däromkring. Dilemmat är att jag aldrig lyckats hitta något som inte är för klibbigt och varmt om fötterna samtidigt som det är bekvämt. Flipflops går bort totalt, då jag inte kan gå i dessa. Sist hade jag ett par "ADDA" plastsandaler som väl var OK, men lite för sladdrigt och obekvämt i längden.

• spooncreek
      By spooncreek
      En tråd där vi  delar nyheter och nya företeelser om Bangkok, en av världens häftigaste städer och tillika  en stad i ständig förändring.
    • Sevenoriginal
      By Sevenoriginal
      Om du planerar att besöka Chiang Rai och vill ha lite tips om Platser att besöka, Restauranger, Aktiviteter, Kultur mm så ska du gå in på mkcrtour.com. 

Du hittar mycket foton där och kartor till de olika ställena. 

Ska du spela golf i Chiang Rai så finns mycket god information om alla  golfbanor och Drivingranges. 

• BBJ
      By BBJ
      Vet inte om MPR tillåter detta men då många "Korat the Gateway to Isaan"-medlemmar också är medlemmar på MPR så lägger jag in en blänkare om detta:

korat.forum24.se har utsatts för överbelastningsattacker (igen) och är därför nere, vi vet inte för hur länge tyvärr.

Mvh
      BBJ

• Create New...