Jump to content
IGNORERAD

Nordea Masters 29 maj-1 juni 2014


Drivern

Recommended Posts

Här är de 156 startande i årets Nordea Masters varav 25 svenskar och en thai.Många värlsspelare och kända namn är med på listan,inte minst Jesper Parnevik.

 

Klicka på länken  http://nordeamasters.se/sv-SE/Players

 

Hälsningar golfnörden Drivern.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Här är de 156 startande i årets Nordea Masters varav 25 svenskar och en thai.Många värlsspelare och kända namn är med på listan,inte minst Jesper Parnevik.

 

Klicka på länken  http://nordeamasters.se/sv-SE/Players

 

Hälsningar golfnörden Drivern.

Han är väl nuförtiden mera känd än världsspelare! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är de 156 startande i årets Nordea Masters varav 25 svenskar och en thai.Många värlsspelare och kända namn är med på listan,inte minst Jesper Parnevik.

 

Klicka på länken  http://nordeamasters.se/sv-SE/Players

 

Hälsningar golfnörden Drivern.

Och. i ar far dom klara sig utan vare sig Mr Drivern och farbror Baa, ibland saknar man jippot!

 

Baa (klippan pa hal nr 9)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och. i ar far dom klara sig utan vare sig Mr Drivern och farbror Baa, ibland saknar man jippot!

 

Baa (klippan pa hal nr 9)

Nja,jag flyger till Sverige i morgon och ankommer PGA National på fredag 23, så de slipper inte mig i år.Åter Rayong 10 juni. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja,jag flyger till Sverige i morgon och ankommer PGA National på fredag 23, så de slipper inte mig i år.Åter Rayong 10 juni. 

De va som fan!

Kommer du till hal 9 sa fraga efter Ted, traffar du honom sa halsa fran mig, da blir han nog lite fundersam hur liten varlden ar!

(Men du far nog anvanda mitt riktiga namn!)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

De va som fan!

Kommer du till hal 9 sa fraga efter Ted, traffar du honom sa halsa fran mig, da blir han nog lite fundersam hur liten varlden ar!

(Men du far nog anvanda mitt riktiga namn!)

En liten följdfråga Baa,alla banor har ju hål 9,jag skall till den nya banan utanför Malmö där Nordea spelas iår du kanske menade Bro Hof

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten följdfråga Baa,alla banor har ju hål 9,jag skall till den nya banan utanför Malmö där Nordea spelas iår du kanske menade Bro Hof

Ja jaklar i min lilla lada, man ar inte vid sina sinnens fulla bruk hela tiden (eller overhuvudtaget) det hade jag ju helt fortrangt!

 

:crazy: Tankspridde Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

NiceBeaver

Här är de 156 startande i årets Nordea Masters varav 25 svenskar och en thai.Många värlsspelare och kända namn är med på listan,inte minst Jesper Parnevik.

 

Klicka på länken  http://nordeamasters.se/sv-SE/Players

 

Hälsningar golfnörden Drivern.

 

Jag är inte ett dugg golfintresserad men jag såg att thailändaren vann.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/golf/europaherrar/article18985708.ab

"Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson

-NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ja man får gratta både  thailändaren och Drivern :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Thongchai Jaidee

 

368a5a456af5d815550f6a7067007a9b.jpg

 

From humble beginnings, he has blazed a trail for golf in Thailand with numerous records to his name. In 2004 he made history as the first Thai golfer to win an event on The European Tour with victory in the Malaysian Open, and then successfully defended the title in 2005. Secured a hat-trick of Tour victories by winning the 2009 Enjoy Jakarta Indonesia Open at the beginning of March and followed that quickly with win number four in the Ballantine's Championship in Korea at the end of April. His first victory earned a personal audience with Thailand’s former Prime Minister, Thaksin Shinawatra, who gave him a diplomatic passport to expedite his future ease of movement between countries on The European Tour. Proved he could also win on European soil with victory in the ISPS Handa Wales Open in June 2012. Was only denied a second European victory when he was defeated 2&1 by an in-form Graeme McDowell in the final of the 2013 Volvo World Match Play Championship in Bulgaria. He was also the first player to break the US$2 million barrier in career earnings on the Asian Tour and, on making his Masters Tournament debut in 2006, became the first Thai to compete in all four Majors. Spent his childhood in a two storey wooden house which backed onto a golf course. Represented his province at football but was injured when a wooden skewer was embedded in his foot. During recuperation he sneaked onto the Army Golf Club behind his home in Lop Buri, tied the discarded head of a five iron to a bamboo stick and started playing golf. Joined the Royal Thai Army in 1989, aged 20, becoming a paratrooper and then turned professional ten years later.

 

http://www.europeantour.com/europeantour/players/playerid=30711/bio/

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Oh fan Thaksin låg bakom det också

Han verka ligga bakom allt, hoppas inte bakom mig.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Diplomatpass till en golfspelare?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Diplomatpass till en golfspelare?

Javisst slipper viserings krångel
Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Ja man får gratta både  thailändaren och Drivern :thumbsup:

Vad har Drivern vunnit?

 

mvh. En som undrar bara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Vad har Drivern vunnit?

mvh. En som undrar bara.

betade på honom
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har Drivern vunnit?
 
mvh. En som undrar bara.


Svenska Spel hade ett sponsorstält på plats i Malmö och jag spelade honom som vinnare till 59 ggr pengarna,följde honom de två sista dagarna.
Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...