Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Moipenyang

Tips om bra lackskydd i Udon?

Recommended Posts

Moipenyang

Ngn har säkert lackskyddat sin bil i Udon. Behöver tips om nån som gör ett bra jobb och vad tar de ungefär för en pickis?

sarne

Samma här. Har funderat på en lackbehandling, inte minst med tanke på UVstrålningen här. 

Var finns MPR:s experter?

Baa

Finns det? Expertis menar jag, men aven lackskydd?

Sa ofta som man tvattar bilen, behovs det?

Moipenyang

Finns det? Expertis menar jag, men aven lackskydd?

Sa ofta som man tvattar bilen, behovs det?

Ja mot solen framförallt och tror inte det där vita pulvret under song kran är så bra för lacken heller. Var svår att få bort och blir lättare att hålla ren efter 

en behandling. 

Enis

foliering av bilar verka ju vara ganska inne i Sverige någon MPR-medlem som har erfarenhet av det i Sverige och/eller Thailand

Baa

foliering av bilar verka ju vara ganska inne i Sverige någon MPR-medlem som har erfarenhet av det i Sverige och/eller Thailand

Erfarenhet har jag val inte direkt, men min narmaste granne jobbar med styling av i forsta hand foretagsbilar, men det finns ett hyfsat antal yngre racingwannabee som foilar sina fordon sa dom liknar idolernas!

husse

Foliering, ja visst skyddar man bilens lack, men när folien ska bort blir det den stora behandlingen i stället, i Sverige kostar det ca 6-7 K för att återställa en folierad bil

clas391

Kan rekommendera en flaska bilvax och två flaskor chang, stora, vaxet på bilen och changen i gubben, OBS får ej blandas.

NYTT INNEHÅLL

• Create New...

Important Information

Privacy policy