Jump to content
IGNORERAD

Hur sover era barn på vistelsen i LOS?


Pontus

Recommended Posts

Känner igen det, mina stora barn sov som stockar. Den lilla hade inga problem med att sova hon heller :)

size="3"][Jahaaa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom vår son är 50/50 så sover han så fort han blir stilla oavsett underlag   :thumbsup: Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst mina farang kids har sovit på golvet tidigare i LOS men nu var jag själv vaken för att ta en bild :D men att sova på golvet? Och att själv vilja det är för mig helt omed på kartan! Varje gång dom kommer hit så går dom med på detta levnadsföhållande även fast farsan deras erbjuder dom säng så är det hårt golv som gäller?!

Vad kan det bero på?

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Komiskt att den frågan kom upp nu, eftersom vi håller på att flytta i Sverige nu så är det lite anorlunda möblerat i våra rum.

När vi just tittade till våra ungar så hade de tagit ner sina täcken på golvet och sover där, och där får de sova :-*

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Min unge har sovit gott under vistelserna i Thailand. No probs.

Och numera har jag och frågan flyttat ned på golvet hemma i Sverige.

Svalare och skönare än en säng.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Min unge har sovit gott under vistelserna i Thailand. No probs.

Och numera har jag och frågan flyttat ned på golvet hemma i Sverige.

Svalare och skönare än en säng.

/jfk

Hälsa din fråga så gott

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Hälsa din fråga så gott

Ja, kan kännas så ibland. Hon är ett enda stort frågetecken många gånger...  :ahh:

Thaiare som hon är.  ;D

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem för barn att sova, förutom ett bröllop i hembyn där man sjung karaoke till fem på morgonen.

Letade efter öronproppar i byn Nangrong dagen efter utan resultat.

Så ett tips ska ni på en större fest i hembyn ta med öronproppar från Sverige. :thumbsup:

Nomle

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hejsan

Mina ungar sover gott i sina sängar, oavsett om de är i Sverige eller i Thailand.

Jag kan inte förstå varför man skall sova på golvet när det finns mjuka och sköna sängar att ligga i.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Stora grabben sover i ett eget rum med en egen dubbelsäng och en egen AC i rummet!! Lilla grabben sov förra resan mellan mig och tanten men nu i vinter när vi åker så blir det i egen säng! Att det är extremt viktigt med en bra säng har jag blivit varse denna vecka!! I Måndags fick vi äntligen vår nya säng och sedan dess har jag inte ont i ryggen när jag vaknar, jag sover 1-1/2h mindre varje natt helt utan att vara trött på dagen sen!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hejsan

Mina ungar sover gott i sina sängar, oavsett om de är i Sverige eller i Thailand.

Jag kan inte förstå varför man skall sova på golvet när det finns mjuka och sköna sängar att ligga i.

MVH Nonki

Brukar själv oxå sova på golvet i Thailand om det inte finns säng att sova på.

När vi är till min Thai tjejs fd. hem inge rinnande vatten eller dusch toa bara att vädra i det lilla hålet :mad:

Sover på tunn madrass men no pobbem man är mjuk själv :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...