Jump to content
IGNORERAD

US-Masters 2014


Drivern

Recommended Posts

Grattis till Jonas Blixt för delad andraplats i Masters.Vad jag kunde se av leaderboarden så var han ende spelaren som gick under par samtliga rundor,det är stort bara det,och rookie på köpet.Att sedan segraren Bubba Watson,som är min favvo-spelare och avatar, vinner gör ju inte grejen sämre fast det svider lite att inte Jonas segrade.

Nu steg värdet på vandringspriset för MPR-OPEN ytterligare, som ju är Bubbas caddyväst från Nordea Master 2011 :crazy:    

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till Jonas Blixt för delad andraplats i Masters.Vad jag kunde se av leaderboarden så var han ende spelaren som gick under par samtliga rundor,det är stort bara det,och rookie på köpet.Att sedan segraren Bubba Watson,som är min favvo-spelare och avatar, vinner gör ju inte grejen sämre fast det svider lite att inte Jonas segrade.

Nu steg värdet på vandringspriset för MPR-OPEN ytterligare, som ju är Bubbas caddyväst från Nordea Master 2011 :crazy:    

Ja det var en stark bedrift av Jonas, men det är bara att gratta Bubba för vinsten även om det svider.

Bubba är väl inte den som är mest omtyckt på touren så han kan nog behöva varje "fan" han kan få. Betalar han sina "fans"...eller? ;)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till Jonas Blixt för delad andraplats i Masters.Vad jag kunde se av leaderboarden så var han ende spelaren som gick under par samtliga rundor,det är stort bara det,och rookie på köpet.Att sedan segraren Bubba Watson,som är min favvo-spelare och avatar, vinner gör ju inte grejen sämre fast det svider lite att inte Jonas segrade.

Nu steg värdet på vandringspriset för MPR-OPEN ytterligare, som ju är Bubbas caddyväst från Nordea Master 2011 :crazy:    

Grattis Blixten !

$ 792.000 :)

Skaplig veckopeng :thumbsup:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var en stark bedrift av Jonas, men det är bara att gratta Bubba för vinsten även om det svider.

Bubba är väl inte den som är mest omtyckt på touren så han kan nog behöva varje "fan" han kan få. Betalar han sina "fans"...eller? ;)

Nja,fans har Bubba nog så det räcker och blir över men han är kanske inte så poppis bland sina proffskolleger i branchen utan går lite sin egen väg och är inte så vattenkammad med sidobena och stöpt i samma form som de flesta andra och han försöker inte framställa sig som en perfekt svärmorsdröm med stor plånbok.Jag gillar honom helt enkelt.

 

Ps Jag noterade din ironiskylt Ds  

Link to comment
Dela på andra sajter

Siktar in mig på att MPR Open blir i Februari 2015, nu när Mars och Januari provats redan. Då blir det fight om pokalen(eller caddie-bibben)!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...