Jump to content
IGNORERAD

On top of the world


soiwalker

Recommended Posts

Camera0011.jpg

Mina grabbar var nere over jullovet sa vi passade pa med en tur till toppen av Bayoke Sky. Jag betalade en av vakterna 200 baht for att fa komma upp pa den riktiga toppen av huset och efter lite klattrande pa stegar sa var vi pa plats. Vakten tog denna fina bild, ett kul minne for pojkarna!

For den som far samma ide kan jag tipsa om trapphuset som vindlar sig ner 84 vaningar, inget for hojdradda...

Soiwalker

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Tack för en fin bild, men det var skrämmande vad lika sin pappa pojkarna verkar vara :-)

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu får du byta namn till Roofwalker  ;)   eller Skywalker

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Camera0011.jpg

Mina grabbar var nere over jullovet sa vi passade pa med en tur till toppen av Bayoke Sky. Jag betalade en av vakterna 200 baht for att fa komma upp pa den riktiga toppen av huset och efter lite klattrande pa stegar sa var vi pa plats. Vakten tog denna fina bild, ett kul minne for pojkarna!

For den som far samma ide kan jag tipsa om trapphuset som vindlar sig ner 84 vaningar, inget for hojdradda...

Att ni inte passade på att hoppa lite bunggyjump medans ni var där uppe!?? När jag var uppe i Twin Towers i KL då var det en kille som ville hoppa!!! Vilken dåre tänkte jag, man spydde nästan av den höga höjden!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...