Jump to content
IGNORED

Dagens Selfie

Krögarn

Recommended Posts

lenno

Var på Bacchus på en re-union för grundskolan för länge sen och sen ligger ju Rudebeck där, så det är lite fint folk som hänger där också :)

Jo, det är riktigt och innan dess huserade Cabaré Skrotten där. En rolig tid det oxå med Bongo som spexmästare.

På Rudebecks tog f.ö. mellandottern studenten -97. 

• Fint 2

Every saint has a past and every sinner has a future.

• Replies 456
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Enis

61

• Naam kaeng

36

• svampen

20

• rolba

20

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Japp har ni tagit någon selfie än?

Selfies verkar populärt, vill inte förstöra tråden med en på mig själv så jag tar en bild jag fått skickad till mig.  

Kom å köp lotter

Posted Images

lenno

Faktiskt ingen aning. Visste bara att det fanns en viss rivalitet mellan Sam och Rudebecks - kvalitetsmässigt. H har väl bytt inriktningar några gånger med diplomatigrenar och annat om jag inte är helt ute...?

• Fint 2

Every saint has a past and every sinner has a future.

Bibben

Faktiskt ingen aning. Visste bara att det fanns en viss rivalitet mellan Sam och Rudebecks - kvalitetsmässigt. H har väl bytt inriktningar några gånger med diplomatigrenar och annat om jag inte är helt ute...?

Sant, blev också förvånad, S och R är ju gamla "rivaler" men kanske H försöker bryta sig in i det segmentet?? Lär ju inte hända om du frågar mig.

• Fint 4

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
kitungmakmak

dagens osynliga

attachicon.gifselfie.jpg

Haha, ja myggen är elaka i Sverige... Men jag antar att tältfolket inte tog en selfie eller en usie i alla fall. Fast, det skulle inte förvåna mig det heller.

• Fint 1

ทีรัก

Kenneth4618

Det liknar inte det "Fontana de Trevi" jag känner igen i Rom

attachicon.gifRom 2013 039.JPG

Du måste använda fantasin Husse

• Fint 3

Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls  Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222

acarls

Det där med selfie törs man ju inte prova...

Paret skulle ta en selfie vid havet i Portugal.

Då föll de från sin klippavsats och dog – mitt framför sina barn.

"Ett polskt par semestrade i portugisiska Cabo da Roca med sina två barn. När de skulle ta en "selfie" föll de minst trettio meter från en klippavsats och dog - medan barnen tittade på. Portugisisk polis bekräftar att paret, som ännu inte namngetts, försökt att ta en bild av sig själva strax innan de fallit, skriver Daily Mail.

En räddningshelikopter lyckades bärga kropparna först dagen därpå då tidvattnet försvårat arbetet.

De två barnen, som ska vara fem och sex år gamla, får nu stöd av psykologer.

Släktingar till familjen ska ha blivit underrättade och är på väg till Portugal.

Föräldrarna ska ha gått förbi ett skyddsstängsel för att nå klippans kant, men polisen utreder fortfarande vad som hände under deras sista sekunder i livet."

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19351748.ab

husse

Har tagit massor.

Var i stan och strosade i helgen.

Hamnade vid statyn Sankt Göran och draken. Ofta nämnd i bokserien om antikhandlare Homans liv och leverne. Författare Jan Mårtensson.

Böckerna är av deckartyp och innehåller även en hel del kul fakta om svensk historia, och annat.

attachicon.gif250px-Jan_Mårtensson_01.JPG

Jan Mårtensson

http://www.homansallskapet.se/jan.html

attachicon.gifDRAKE6883.JPG

Min bild av draken.

Nåväl, det var en selfie vi pratade om. Den tog jag när jag kom fram till slottet.

attachicon.gifNK06886.JPG

Anita Ekberg vid Fontana Di Trevi

Tydligen, för ingen av de personerna på ursprungskortet har den minsta likhet med den undersköna Anita Ekberg :friends:

• Fint 1

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Naam kaeng

Tydligen, för ingen av de personerna på ursprungskortet har den minsta likhet med den undersköna Anita Ekberg :friends:

Nä, det är ju en korrekt iaktagelse.

Anita hade väldigt stora (skådespelar) tillgångar.

post-6637-0-67745600-1407913754.jpg

Fast idag har hon inte riktigt samma lyster.

post-6637-0-17991000-1407913811_thumb.jp

Det var väldigt vad allt går i rosa!

Ser lite prinsess likt ut.

:give_heart::good:

• Fint 5
kitungmakmak
Det var väldigt vad allt går i rosa!

Ser lite prinsess likt ut.

:give_heart::good:

Var väl i "pink-light district" utanför Maha Sarakham ;)

Inget lås på dörren, tja en hasp på insidan, safteyboxen var ersatt med en låsbar byrå osv.

Det var inte många stjärnor på det hotellet, men det var det dyraste rummet dom hade.

Så dom hade väl lyxat till det med speglar åxå, kylen fick vi förresten dela med grannen sen.

Vi hade den inne i rummet först när det var tomt i rummet bredvid, sen bars den ut på verandan mellan rummen när andra rummet hyrdes ut. Lyxigt värre...

Jag är nog en såndär stekare jag åxå... ;)

• Fint 8

ทีรัก