Jump to content
IGNORERAD

Nya Flaggan


Jive

Recommended Posts

Tycker vi ska försöka peppa upp Nya Flaggan,utan att jämföra med diverse kvarterskrogar,  gillar faktiskt tanterna där, de är inte våldsamma mot sina kunder i alla fall.

Vad är det för nackdel att jämföra en kvarterskrog?? Flaggan om något är väl en kvarterskrog.

Inte försöka svärta ner dina landsmän nu, jag känner med dig men blicka framåt i stället.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 199
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Jive

    30

  • Sam sip sam

    21

  • lk2

    12

  • Fritz

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Om Du skiter i dem så låt bli kommentera i kedjan, här verkar allt gå åt helvete, skriver jag vad som helst eller hur som helst. Nu vet Du inget om bakomliggande saker. Du får gärna starta ett tråd för hans verksamhet o sponsra honom där, jag lovar att inte blanda mig i den.

Vad är det som går åt helvete om man får fråga?  Jag skiter fullständigt i bakomliggande omständigheter, och jag vill heller inte veta.  Jag har ingen avsikt att starta någon tråd om hans verksamhet, eller sponsra honom mera än att jag käkar där kanske 2-3 gånger per månad.

Men tydligen kör han ett vinnande koncept eftersom han bedrivit verksamhet i drygt 10 år i Pattaya.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja inte vet jag. Omkrets eller diameter kanske men det är väl inte så petnoga. Känns dock som Flaggans stämmer mer med vad jag anser vara en vanlig storlek på en Svensk köttbulle. Dom behöver inte vara bättre för att dom är större.

Här en länk om storleken på köttbullar.

http://www.hittarecept.se/s/k%C3%B6ttbullar-storlek.html

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var och käkade på Flaggan för några dagar sedan. Pytt i panna. Helt ok men ingen höjdare. Gumman där var trevlig. Ska nog åka dit igen och kolla in maten. Kanske i morgon torsdag den 7 augusti? runt 12 någon som ska med?

//Gustav

Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own

http://www.dahlen.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är inte den första och inte den sista som blir misshandlad av honom.

 

Så du menar att det är många som förtjänar rotmos med fläskläpp där :huh:?

 

Bara den kommentaren säger att det stället bör bojkottas

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du menar att det är många som förtjänar rotmos med fläskläpp där :huh:?

 

Bara den kommentaren säger att det stället bör bojkottas

Jag menar inte att någon förtjänar fläskläpp.  Men jag minns att jag sett dig posera i en

YIT tröja, och då borde du kanske veta hur det kan gå för en del när de fått i sig "en laska rännvin".

 

De flesta har nog redan bojkottat stället, bara jag som inte har förstånd att göra det.

Men jag gillar ju lite action. :ironi:

 

Hoppas nästa inlägg handlar om Flaggan.

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

De borde definitivt göra ett studiebesök på Maikan Majatalo, om inte annat för att studera storleken på köttbullar.

attachicon.gifDSCN3107.JPG

Så där ska inte Svenska köttbullar se ut, även om jag inte betvivlar att det var gott-

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är inte den första och inte den sista som blir misshandlad av honom.

 

Heheh, ursäkta en novis, men vad är det för stolle ni talar om, en krögare i Pattaya som har för vana att misshandla sina gäster?? 

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Heheh, ursäkta en novis, men vad är det för stolle ni talar om, en krögare i Pattaya som har för vana att misshandla sina gäster?? 

 

Det är väl någon som tar igen för sin trasiga uppväxt när hans fyllo till farsa skrek "Äter du inte upp så får du stryk"

Tippar på att gästerna inte har ätit upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Stilpoäng? he he.

 

 

Och hur skall storleken på en köttbulle beskrivas?

 

 

Jag tycker också vi skall peppa upp Flaggan, men jag skiter fullständigt i vad du tycker om tanterna på Flaggan. Och vad det beträffar våldsamheter, du om någon borde väl känna till det finska temperamentet. Jag har ju svårt att tro att Maikan misshandlar sina kunder utan orsak. Fast man vet ju aldrig, många av mina grannar har fått en flaska i huvudet där, men inte jag. Jag återkommer den dagen det sker.

 

Tack för informationen, ett ställe som jag inte tänker sponsra.

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inget emot Flaggan, men frågar: har du ätit hos Maikan?

Jag har testat båda iaf å flaggan vinner med hästlängder

och bättre blir det inte pga min Finska  å

 gode väns kompis  fick 2 tänder

utslagna av ågaren där - no fucking way - att jag återvänder dit

Lite tröst var att ågaren fick slanta upp 200 000 :- för detta - allt

genom en finsk skolkamrat

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har testat båda iaf å flaggan vinner med hästlängder

och bättre blir det inte pga min Finska  å

 gode väns kompis  fick 2 tänder

utslagna av ågaren där - no fucking way - att jag återvänder dit

Lite tröst var att ågaren fick slanta upp 200 000 :- för detta - allt

genom en finsk skolkamrat

 

Hahahah, kom igen nu, vad är det för ställe ni pratar om, en krögare som har för vana att misshandla sina gäster?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahah, kom igen nu, vad är det för ställe ni pratar om, en krögare som har för vana att misshandla sina gäster?

En ägare med total avsaknde utav ölsinne - mkt aggressiv tillsammans med alkohol intag!!!! bekrärftat av många.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag har testat båda iaf å flaggan vinner med hästlängder

och bättre blir det inte pga min Finska  å

 gode väns kompis  fick 2 tänder

utslagna av ågaren där - no fucking way - att jag återvänder dit

Lite tröst var att ågaren fick slanta upp 200 000 :- för detta - allt

genom en finsk skolkamrat

 

Ah, en klassiker. 

Makkaraherkku med tillhörande hampaat pussiin

Link to comment
Dela på andra sajter

Ah, en klassiker. 

Makkaraherkku med tillhörande hampaat pussiin

fattar inte ett ord  - men kan referara till en finskpratande

Link to comment
Dela på andra sajter

YIT tröja, och då borde du kanske veta hur det kan gå för en del när de fått i sig "en laska rännvin".

 

Har alltid varit trevliga fester i Uppsala och vi har många per år

 

Beror nog på att vi har en jävligt god stämning över lag och bra arbetsledare

 

Numera heter vi Caverion

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

tomurdoc, on 08 Aug 2014 - 01:10, said:

Hahahah, kom igen nu, vad är det för ställe ni pratar om, en krögare som har för vana att misshandla sina gäster?

Det kom till efter att några finnar besökt detta ställe men tyckte att det var för lite action och öppnade eget.   :wink:

http://www.the-castle-Pattaya.com/

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Vad är det för tjafs som förs i det öppna på Facebook?

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för tjafs som förs i det öppna på Facebook?

?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

verkar vara en liten tvist med Stens fru, stod någe om polisanmälan  på Nya flaggans sida tidigare men det verkar va borttaget

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad är det för tjafs som förs i det öppna på Facebook?

 

Patetisk självömkan från Dang och beklagligt och omotiverat nedlåtande av hennes gamla medarbetare som tagit över Flaggan på uppmaning av husägaren och hyresvärden.

Det finns så många faktiska turer och detaljer omg Dangs förehavanden så hon borde ligga väldigt, väldigt lågt i st f detta korkade och falska beteende på facebook.

 

Hon borde skämmas och göra rätt för sej!

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...