Jump to content
IGNORERAD

500,000 rödskjortor ska delta i demonstration i Bangkok på lördag


MPR Nyheter

Recommended Posts

Chalerm har en smart idé för att få fler att demonstrera för de röda

 

Han är ju "minister of labour" så nu har han hotat företag med "gästarbetare" från t.ex Myanmar och Kambodja att om inte deras "gästarbetare" deltar i demonstrationerna kommer han slänga ut "gästarbetarna" ur landet

 

demokrati när den är som sämst !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 837
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    132

  • Tallviking

    98

  • carpenter

    83

  • måne

    58

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Chalerm har en smart idé för att få fler att demonstrera för de röda

Han är ju "minister of labour" så nu har han hotat företag med "gästarbetare" från t.ex Myanmar och Kambodja att om inte deras "gästarbetare" deltar i demonstrationerna kommer han slänga ut "gästarbetarna" ur landet

demokrati när den är som sämst !

Ja snacka om lappkast .när suthep och co demonstrerade som värst så hotade han väl utlänningar med deportering om dom deltog. Nu ska dom deporteras om dom inte deltar :)

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ligger detta tänkta demonstrationsplats= Med tanke på att man vill nå den stora busstationen, för vidare

transport söderut?

Link to comment
Dela på andra sajter

Aktiv medlem 6 527 inlägg 9 702 Inlagd Igår, 14:53 IL´s tandlösa gummor tränar för dom kommande demonstrationerna,.

 

Nja, nu får du nog skaffa nya glasögon, inte fan är det där gummor.

Nu känner jag ju inte din sexuella läggning, men även om den är åt det hållet så inte kallar man väl dom för gummor?

 

 

:crazy:

 

Syn och köns experten Baa

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, nu får du nog skaffa nya glasögon, inte fan är det där gummor.

Nu känner jag ju inte din sexuella läggning, men även om den är åt det hållet så inte kallar man väl dom för gummor?

:crazy:

Syn och köns experten Baa

Whatever.
Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar dom inte, väck med korrupta i-ioter gå tillbaks till Royaltiden då det var bra! Nu har ju regeringen lurat risbönderna och ingen fattar någonting , hur långt skall det gå innan dom förstår vem som håller i styret???

Paddan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Det är möjligt att en del får betalt. framför alt om man inte snittar 40 000 som antidemokraternas deltagare .

 

Men du kan väl lyssna en gång till på P1

Hej

 

Sutheps demonstrationer kostade ju 20-25 miljoner baht per dag när dom var som störst enligt uppgifter ifrån polisen som kartlade penningflödet, det var 136 företag, organisationer och privatpersoner som betalde kalaset.

 

Så självklart kommer även röda demonstrationer att kosta.

 

Med vänlig hälsning isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

IL´s tandlösa gummor tränar för dom kommande demonstrationerna, numera svartklädda. Varför svartklädda är inte så svårt att förstå.

http://www.nationmultimedia.com/politics/Red-Shirts-mobilise-to-defend-besieged-PM-30230863.html

Hej

 

Eftersom Suthep och PDRC har hyrt in svartklädda beväpnade Navy Seals och f.d militärer som "vakter", dessa besköt sedan polis och allmänhet, kidnappade och torterade motståndare vilket landets domstolar tyckte var ok och fredligt.

 

Så man kan nog lugnt räkna med att dom röda gör likadant.

 

Med vänlig hälsning isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, nu får du nog skaffa nya glasögon, inte fan är det där gummor.

Nu känner jag ju inte din sexuella läggning, men även om den är åt det hållet så inte kallar man väl dom för gummor?

 

 

:crazy:

 

Syn och köns experten Baa

Vill be om ursäkt, jag svarade i min smartphone och såg inte din smileys.

Link to comment
Dela på andra sajter

Va! Tog dina dåliga skämt slut?

När mina dåliga skämt tar slut tar dina vid. Varsågod scenen är din. Glöm inte clownnäsan. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Eftersom Suthep och PDRC har hyrt in svartklädda beväpnade Navy Seals och f.d militärer som "vakter", dessa besköt sedan polis och allmänhet, kidnappade och torterade motståndare vilket landets domstolar tyckte var ok och fredligt.

 

Så man kan nog lugnt räkna med att dom röda gör likadant.

 

Med vänlig hälsning isan lover

Hur många PDRC anhängare har dödats under kravallerna? Hur många rödskjortor har dödats under kravallerna? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hur många PDRC anhängare har dödats under kravallerna? Hur många rödskjortor har dödats under kravallerna? 

Hej

 

Har inte tagit del av någon offentlig statistik på detta har du?

 

Med vänlig hälsning isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Har inte tagit del av någon offentlig statistik på detta har du?

 

Med vänlig hälsning isan lover

Det förstår jag att du inte har! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Det förstår jag att du inte har! 

Hej

 

Kan du delge oss någon av dina källor till denna för mig okända statistik. 

 

Med vänlig hälsning isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

När mina dåliga skämt tar slut tar dina vid. Varsågod scenen är din. Glöm inte clownnäsan. :thumbsup:

Blir tufft att matcha dina cyniska och nedvärderande kommentarer. Hur mår du egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Kan du delge oss någon av dina källor till denna för mig okända statistik. 

 

Med vänlig hälsning isan Lover

Det har presenterats till dig förut, du får väl leta rätt på det själv, jag har inte tid med att serva dig. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir tufft att matcha dina cyniska och nedvärderande kommentarer. Hur mår du egentligen?

Jag är säker på att du klarar det, annars kan du väl ta hjälp av dina polare IL och carpenter dom har lite att lära ut om cyniska och nedvärderande kommentarer. Jag mår förträffligt, tackar som frågar. Hur mår du själv?

Ändrades av Khun Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Det har presenterats till dig förut, du får väl leta rätt på det själv, jag har inte tid med att serva dig. 

Hej

 

Misstänkte ett liknande svar eftersom det förmodligen inte finns en sån här statistik.

 

Med vänlig hälsning isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Låt oss gå tillbaka till ämnet.

 

Vad tycker ni om att burmeser betalas av rödskjortorna för att demonstrera?

 

Red Shirts buying foreign workers  at MAESOT ,Thai Burma Border from Burma Myanmar  for the Protest Bangkok.

 

glömde länken http://democracyforburma.wordpress.com/

 

bläddra ner en bit på sidan.

post-9848-0-76882900-1396681671_thumb.jp

Ändrades av Khun Ken
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Misstänkte ett liknande svar eftersom det förmodligen inte finns en sån här statistik.

 

Med vänlig hälsning isan Lover

Det har presenterats för dig av bl.a. MaiChai. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Eftersom Suthep och PDRC har hyrt in svartklädda beväpnade Navy Seals och f.d militärer som "vakter", dessa besköt sedan polis och allmänhet, kidnappade och torterade motståndare vilket landets domstolar tyckte var ok och fredligt.

 

Så man kan nog lugnt räkna med att dom röda gör likadant.

 

Med vänlig hälsning isan lover

Ja det var ju till och med avlidna personer som sponsrade kalaset, iaf om man lyssnar på Chalerm.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej, jag läste nu att det kommit tiotusental till Bangkok för att stödja Regeringen. Det är långt kvar till 500,000 tusen :ahh:  ???  :police:

 

Sakaeo   

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Låt oss gå tillbaka till ämnet.

 

Vad tycker ni om att burmeser betalas av rödskjortorna för att demonstrera?

 

Red Shirts buying foreign workers  at MAESOT ,Thai Burma Border from Burma Myanmar  for the Protest Bangkok.

 

glömde länken http://democracyforburma.wordpress.com/

 

bläddra ner en bit på sidan.

Klart dom ska ha betalt, skulle du vilja gå omkring i den där hettan och demonstrera , helt gratis ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Kan du delge oss någon av dina källor till denna för mig okända statistik. 

 

Med vänlig hälsning isan Lover

 

Vilket jävla skämt när IL ber om källor, så länge jag läst detta forum har han massor med gånger blivet ombedd att ge en källa, det har aldrig hänt att han gjort detta och numera vet de flesta att han ljuger och hittar på det som passar honom.

Ändrades av Tamdai
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...