Jump to content
IGNORERAD

Kanal 5 ikväll 21.55-22.55 Sexturisternas Thailand


broder tuk tuk

Recommended Posts

  • Svar 111
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • ban99arne

    10

  • GammalDansken

    5

  • soiwalker

    5

Mest aktiva i denna tråd

Sexturisterna - Thailand

21:55 - 22:55

Brittisk dokumentär från 2007. Flickvän till salu i Thailand. Dokumentärfilmaren Monica Garnsey reser till de delar av världen där prostitution har blivit ett vanligt karriärval för unga kvinnor. Drömmen för många flickor är att träffa en rik västerlänning att gifta sig med.

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns väl ingen som känner ingen sig här.. alla träffade ju damen på ett risfält i isaan. helt normalt.. :wild:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

alla träffade ju damen på ett risfält i isaan

Risfältet? Själv träffade jag min fru i lampaffären när jag tittade på en passande taklampa till mitt nybyggda pool hus.

Link to comment
Dela på andra sajter

:bag:

Hon kom in och skulle städa rummet, böjde sig ner.

för att komma åt under sängen, sen var de förlovning

Link to comment
Dela på andra sajter

:bag:

Hon kom in och skulle städa rummet, böjde sig ner.

för att komma åt under sängen, sen var de förlovning

Blir det en Barböna???

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Quote

Risfältet? Själv träffade jag min fru i lampaffären när jag tittade på en passande taklampa till mitt nybyggda pool hus.

Slutade inte den tråden med ett konstaterande av att det var slampaffär som menades?

För inte var det väl du som kom in och skulle ha en sängslampa?

mvh GD

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja ...  Bengt -Erik sorry .mitt svar kom i ditt medelande :yes:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Visserligen är en del falanggubbar ganska buffelaktiga, men att de skulle träffat frugan ute på risfältet låter ganska osannolikt.

Den bästa lögnen är väl den som åtminstone har ett uns av rimlighet över sig.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bykärringen som sköter tjejernas mail till gubbsen är ju bara så skön.

Där sparas det inte på sanningarna.

"utan pengar finns det ingen kärlek"

"Ärligt talat är du inte vacker i thailändarnas ögon, men falangerna gillar dig. Jag vet inte varför"  :D

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Numera kan tydligen tjejerna sitta och chatta med falanggubbsen direkt från hembyn. Så nu får man väl revidera procentsiffran över barmötena något.

Tydligen har ju bla enligt uppgift lappen och Kim träffat sina darlingar via nätet.

Så även i Thailand tycks nätdejting vara starkt på väg.

Får väl lägga in min nunna nånstans o se om det nappar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Får jag föreslå en katolsk sajt?

m.v.h. Lars

En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints)

We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid.

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

BTT,

Det kan väl inte ha varit en nyhet att det finns flera såna gummor som hjälper tjejerna i byarna. Prova och ta kontakt med någon på Thailovelinks så märker du snabbt att detta är ett faktum. Förövrigt en trevlig sysselsättning om man är singel.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Får jag föreslå en katolsk sajt?

m.v.h. Lars

:D:D:D:D:D:D

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Numera kan tydligen tjejerna sitta och chatta med falanggubbsen direkt från hembyn. Så nu får man väl revidera procentsiffran över barmötena något.

Tydligen har ju bla enligt uppgift lappen och Kim träffat sina darlingar via nätet.

Så även i Thailand tycks nätdejting vara starkt på väg.

Får väl lägga in min nunna nånstans o se om det nappar.

BTT

´

Nä du har fel BTT jag träffade min tjej på det värsta horhuset du kan tänka dig.

Tror faktiskt jag är hennes 13 man eller nått...jannegrav eller vad han hette hade henne här först.

Men eftersom han hade sån liten k*k så går det bra...inte så uppkörd.

Inte som dina gamla brudar dom är det inga som vill efter du varit där med din "ofantliga" 19cm dragg.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu drar du en vals lappen.

Du har vid ett antal tillfällen skrivit att du raggade upp darlingen på en kontaktsajt.

Angående mina påstådda 19 cm så är det nog bara personer med komplex som hakar upp sig på sådana penislängder.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Quote

Nu drar du en vals lappen.

Du har vid ett antal tillfällen skrivit att du raggade upp darlingen på en kontaktsajt.

Angående mina påstådda 19 cm så är det nog bara personer med komplex som hakar upp sig på sådana penislängder.

BTT

Nej nej jag menar allvar.

Enligt dig så majoriteten av thaitjejerna som är i sverige är gamla barbrudar så varför ska jag försöka lura dig.

Och det var hon som raggade upp mig inte tvärtom.det var bara att visa upp en bild på nått som mäter 25cm.

Sen är jag ju jävligt rik så vad kan gå fel...stor k*k och mycket pengar...perfekt kombination

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nej nej jag menar allvar.

Enligt dig så majoriteten av thaitjejerna som är i sverige är gamla barbrudar så varför ska jag försöka lura dig.

Och det var hon som raggade upp mig inte tvärtom.det var bara att visa upp en bild på nått som mäter 25cm.

Sen är jag ju jävligt rik så vad kan gå fel...stor skruv och mycket pengar...perfekt kombination

:D Stor humor :D

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nej nej jag menar allvar.

Enligt dig så majoriteten av thaitjejerna som är i sverige är gamla barbrudar så varför ska jag försöka lura dig.

Och det var hon som raggade upp mig inte tvärtom.det var bara att visa upp en bild på nått som mäter 25cm.

Sen är jag ju jävligt rik så vad kan gå fel...stor skruv och mycket pengar...perfekt kombination

Du Lappen...

Du kommenterade mitt inlägg i en annan tråd.. Jag skrev att en thaitjej gillar arab för att han har pengar, guld och dyr bil.

Du svarade att det var den värsta fördomen du läst här.

Men va f-n skriver du nu? Stor skruv och mycket pengar... Perfekt kombination ??? ? ??? Det var den värsta förnedringen av tjej jag läst här.

Jag hoppas att du är påverkad av nåt och skojar...

Kasta inte stora stenar när du sitter i glashus.

// Jobbe

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jobbe!

Lappen har visat i andra inlägg att han inte behärskar varken komik, ironi eller någon annan stilistisk funktion.

Mitt råd till lappen är att skriva objektivt. Helt enkelt skriva ner vad din hjärna registrerar just för ögonblicket, utan utvikningar.

Du är bäst när du håller dig till gnällpikarna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...